دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1396 - 12:20
یک کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با آنا:

دمای چهار شهر در استان کرمانشاه به زیر صفر می‌رسد

یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای چهار شهر استان کرمانشاه امروز و فردا زیر صفر است، عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال بارش باران پیش‌بینی نشده‌است، هوا در این مناطق یخبندان نمی‌شود.
کد خبر : 234918

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به خبر وقوع یخبندان در برخی مناطق استان کرمانشاه، گفت: امروز بیشینه دمای هوای استان کرمانشاه 11 و دما -2 درجه است و فردا بیشینه دما تغییر نخواهد کرد و فقط هوا یک درجه سردتر خواهد شد.


وی افزود: با توجه به اینکه بارش باران امروز و فردا در کرمانشاه و شهرهای آن پیش بینی نشده است احتمال وقوع یخبندان بسیار اندک است.


گودرزی یادآور شد: فردا در اکثر شهرها و شهرستان‌های استان کرمانشاه ما شاهد کاهش ابر و افزایش نسبی دما خواهیم بود و تنها در برخی مناطق از جمله اسلام آباد غرب، سنقر، کنگاور و هرسین ممکن است در ساعت بعد‌از ظهر یا شب شاهد بارش باران بسیار اندک باشیم.


این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های اسلام آباد غرب، سنقر، کنگاور و هرسین امروز دما بین منفی 4 تا 5 درجه سانتی‌گراد است و فردا نیز تقریبا دما به همین میزان خواهد بود و تغییری نخواهد کرد و چون احتمال وقوع بارش باران بسیار اندک است، یخبندان نخواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته