دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چند خبر از «الیور توئیست» و حاشیه‌های حضور نوید محمد‌زاده

نمایش «الیور توئیست» کاری از حسین پارسایی که این روزها اجرای نخستین خود را پشت سر گذاشته، با تغییراتی چون کاهش بهای بلیت‌های نمایش روبه‌رو بوده‌است.
کد خبر : 234876

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، با حمایت مدیر تالار وحدت از این اثر نمایشی، پیشنهاد کاهش بهای بلیت «الیور توئیست» برای جذب هر چه بیشتر مخاطب مطرح شده است که در نهایت بهای بلیت را از 40 تا 140 هزار تومان به 40 تا 95 هزرتومان رساند.


بر اساس صحبت‌های روابط عمومی اثر، کسانی که بلیت‌ها 140 هزارتومانی خریداری کرده‌اند در زمان بررسی بلیت‌ها برای ورود به سالن نمایشی مابه تفاوت هزینه‌ پرداختی خود را دریافت خواهند کرد.


از دیگر خبرهای مربوط به این اثر نمایشی، غیبت 15 روزه نوید محمدزاده است که به دلیل نامزد بازیگری مرد شدن فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» امکان حضور وی در این اثر از میان برده است.


طبق صحبت‌های روابط عمومی نمایش، این بازیگر با بازگشت به ایران، به صورت یک شب در میان بر روی صحنه حضور خواهد یافت و طبق برنامه‌ریزی اولیه در برخی از شب‌ها سعید چنگیزیان جایگزین نوید محمدزاده خواهد بود. این خبر از پیش از بلیت‌فروشی که از طریق سایت ایران کنسرت انجام می‌شود به مخاطبان اطلاع‌رسانی شده است و هر یک از تماشاگران در زمان خریداری بلیت‌ می‌دانند که در چه شب نوید محمد زاده و در چه شب سعید چنگیزیان نقش بیل سایکس را بازی خواهد کرد.


روابط عمومی «الیور توئیست» دلیل حضور دو الیور توئیست را امکان بیماری و یا رخ دادن حوادث غیرمترقبه معرفی کرد و در سخنانش به این نکته اشاره کرد که در شب‌هایی که از بچه‌ها روی صحنه حاضر می‌شود دیگری به عنوان یکی از کودکان شهر در نمایش همکاری خواهد داشت.


نمایش «الیور توئیست» از 1 آذرماه تا 30 دی ماه هر شب ساعت 18 با نقش‌آفرینی امیرکاوه آهنین‌جان، مهناز افشار، آتیلا پسیانی، سعید چنگیزیان، هوتن شکیبا، داریوش موفق، نوید محمدزاده و همراهی بیش از ۱۰۰ بازیگر و هنرجوی نوجوان روی صحنه می‌رود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته