دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجن به خانواده دانشجوی شهید مدافع حرم

دکتر احمد بهرامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن با صدور پیامی شهادت علیرضا جیلان دانشجوی بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن را به خانواده وی تسلیت گفت.
کد خبر : 234862

به گزارش خبرنگار آنا در متن این پیام آمده است:


بسم رب الشهداء والصدیقین


مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا


بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین(علیه السلام) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.


خبر شهادت دانشجوی بسیجی علیرضا جیلان در دفاع از حریم اهل‌بیت (علیهم السلام) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دل هایمان گذاشت؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.


نامسلمانان تاریخ؛ بدانند این خون های پاک، عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیست شان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود.


شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر “عج الله تعالی فرجه الشریف”، مقام معظم رهبری امام خامنه ای و جامعه بصیر و ولایت­مدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای ایشان علودرجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و أجر مسألت دارم.


به گزارش آنا، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر این شهید صبح روز شنبه مورخ 4 آذر 96 در زادگاهش شهر بروجن برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پیام تسلیت تشییع
ارسال نظر
هلدینگ شایسته