دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1394 - 16:52
در دیدار جمعی از فعالان سیاسی سوریه

بروجردی: ایران تنها امید ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل هجوم تروریسم است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و ملت سوریه فروگذار نخواهد کرد.
کد خبر : 23469

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علاءالدین بروجردی در دیدار جمعی از شخصیت‌ها و فعالان سیاسی سوریه با تأکید بر تداوم حمایت‌های همه‌جانبه جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه در قبال هجوم گروه‌های تروریستی گفت: قطعاً جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی برای حمایت از دولت و ملت سوریه فروگذار نخواهد کرد.


وی در ادامه با تجلیل از ایستادگی و مقاومت ملت و دولت سوریه در طول سالیان گذشته در مبارزه علیه تروریسم افزود: با عنایات الهی ملت مقاوم سوریه شرایط دشوار کنونی را پشت سر گذاشته است و قوی‌تر و استوارتر از گذشته در تعاملات منطقه و جهان حضور خواهند داشت.


بروجردی در بخش دیگری از سخنانش با بیان ایستادگی و پایداری ملت ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: همانند سالیان گذشته ملت سوریه با ایستادگی و مقاومت سرانجام دشمنان خود را شکست خواهد داد.


وی در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همچنان در کنار دولت و ملت سوریه ایستاده است و خواهد ایستاد.


در ادامه این دیدار محمد حسین راغب نماینده مجلس سوریه با قدردانی از حمایت‌های مردم ایران در سال‌های گذشته از ملت سوریه در شرایط دشوار و سخت گفت: ایران تنها امید ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل هجوم عناصر تروریست وابسته به رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش است.


وی سپس با تشریح گوشه‌ای از اقدامات وحشیانه گروه‌های تروریستی در کشتار مردم بی‌دفاع سوریه، افزود: عربستان و ترکیه با سرازیر کردن تسلیحات و حمایت‌های مالی گسترده از تروریست‌ها در جنایات آنها علیه مردم سوریه سهیم هستند و این جنایت‌ها هیچ‌گاه از حافظه تاریخی ملت سوریه زدوده نخواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته