دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1396 - 11:10
کمالی در کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی:

اصلاح‌طلبان باید قانون‌مند حرکت کنند

رئیس خانه احزاب ایران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان باید ضابطه‌مند و قانون‌مند حرکت کنند، گفت: وعده ما به مردم خوش اخلاقی و خوش قیافگی ما نبوده بلکه سند تعهد ما به مردم برنامه است و همه موظفند برنامه را اجرا کنند.
کد خبر : 234680

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، حسین کمالی رییس خانه احزاب ایران صبح امروز در کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی اظهار داشت: مردم به کسی چک سفید امضا نداده‌اند و اگر درست عمل نکنیم دیگر به ما رای نمی‌دهند.


وی افزود: شورای هماهنگی اصلاحات اختلاف نظرهایی درباره انتخابات اول داشت و ما به کمک آقای کمیجانی که نقش اساسی در وحدت اصلاحات داشت اساس کار را بر وحدت اصلاح طلبان گذاشتیم و سعی کردیم شورای سیاست گذاری به وجود بیاوریم ما برای انتخابات مجلس به مردم برنامه دادیم دو سال گذشته کدام قسمت از برنامه تحقق شده است.


رییس خانه احزاب ایران همچنین تصریح کرد: ما در همه حوزه ها برنامه داریم و به مردم وعده دادیم که برنامه را عمل می کنیم و 2 سال دیگر زمان مانده است.


کمالی ادامه داد: ما برای شورای شهر هم برنامه دادیم، گفت: شورای شهر باید این برنامه ها را اجرا کنند. وعده ما به مردم خوش اخلاقی و خوش قیافگی ما نبوده بلکه سند تعهد ما به مردم برنامه است و همه موظفند برنامه را اجرا کنند.


وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد که اصلاح طلبان باید ضابطه‌مند و قانون مند حرکت کنند، گفت: ما معتقد که باید رفتار درست و صادقانه با مردم داشته باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته