دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1394 - 15:34

لاریجانی اهداف سفر به ایرلند را تشریح کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در سفر دو روزه به ایرلند موضوعاتی چون افزایش روابط پارلمانی و توسعه اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر : 23457

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی امروز - دوشنبه 25 خرداد - پیش از ترک تهران به منظور سفر دوروزه به ایرلند، در جمع خبرگان گفت: این سفر پس از آنکه رئیس‌جمهوری ایرلند به ایران آمد و مذاکرات همکاری در زمینه‌های قانونی و سرمایه‌گذاری و بخش‌های گوناگون مطرح شد، انجام می‌گیرد.


وی ادامه داد: به دعوت از ایشان این سفر دو روزه برای تقویت ارتباط انجام می‌گیرد و زمان مناسبی است تا با رؤسای پارلمان و رئیس سنا ملاقاتی به منظور گسترش روابط داشته باشیم.


لاریجانی تأکید کرد: در این سفر افزایش روابط پارلمانی و توسعه اقتصادی بررسی می‌شود.


رئیس مجلس اظهار کرد: در سفر به ایرلند با وزرای مربوط که مرتبط با موضوعات کشاورزی و صنعت هستند نیز جلساتی خواهیم داشت.


لاریجانی تأکید کرد: با توجه به علاقه‌مندی‌های مسئولان ایرلندی این سفر برای توسعه اقتصادی مفید خواهد بود.


رئیس مجلس در پایان تأکید کرد: در حاشیه این سفر موضوعات دیگری برای پیشرفت دو کشور نیز مطرح خواهد شد که امیدوار است در انتهای سفر دوروزه به جمع‌بندی خوبی برسد.


بر اساس این گزارش، لاریجانی به دعوت رئیس مجلس نمایندگان ایرلند به این کشور سفر می‌کند که تا 27 خردادماه‌ ادامه خواهد داشت.


محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس و علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی، رئیس مجلس را برای سفر دوروزه به ایرلند بدرقه کردند. در این سفر، شهلا میرگلوبیات و جواد هروی رئیس گروه پارلمانی ایران ایرلند نیز حضور دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته