دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر حاتمی:

قدرت دفاعی کشور را با تمام توان تقویت می‌کنیم

وزیر دفاع با بیان اینکه پیروزی بر داعش یک مرحله است، گفت: با تمام توان، قدرت دفاعی کشور را تقویت و آمادگی‌های خود را حفظ و با توطئه دشمنان مقابله می‌کنیم.
کد خبر : 234546

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، همایش بزرگداشت شهدای مدافع حرم و فاتحین بسیج عصر امروز با حضور فرماندهان عالی رتبه نظامی و انتظامی، وزیر دفاع، شهردار تهران و اقشار مختلف مردم در مصلی تهران برگزار شد. امیر سرتیپ امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این کنگره گفت: ما نظامی‌ها وقتی عملیاتی با پیروزی به اتمام می‌رسد با این نگاه که این تنها یک مرحله است و مراحل بعدی ادامه دارد و تا دشمن هست، کار، تلاش و مبارزه و جهاد ادامه دارد و ما به راهمان ادامه می‌دهیم؛ لذا بلافاصله پس از یک پیروزی، شروع به تحلیل و کار می‌کنیم تا ببینیم عبرت‌ها، آموزه‌ها و درس‌های این کار چه بوده است.


وی افزود: ما در منطقه‌ای هستیم که به دلیل اهمیت جغرافیایی، سیاسی، فرهنگی و غیره با توطئه‌هایی از دشمنان مواجه هستیم. گروه تکفیری اولین نبود و آخرین هم نخواهد بود. 6 سال پیش حرف‌های مختلفی زده می‌شد که این گروهک آمده تا با حکومتی مبارزه کند و در همین زمینه نیز تلاش می‌شد تا به عنوان گروه مبارز معرفی شوند. این گروهک توطئه‌ای بسیار سخت از سوی رژیم صهیونیستی بود ولی دیری نپایید که همه نوع نگرش‌شان را متوجه شدند و ما توانستیم با مقابله آنها را شکست دهیم.


سرتیپ حاتمی تاکید کرد: آنانی که این توطئه‌ بزرگ را طراحی کرده بودند باور نمی‌کردند که این توطئه کشف شود و محور مقاومت بتواند به سرعت آماده شود و با آن مقابله کند، لذا حرف‌هایی که در میان گروهک تروریستی هم رد و بدل می‌شد کدهای خاصی داشت اما ما به لطف الهی و خون جوانان و البته تدابیر حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی ایران به کشورمان توانستیم طی 6 سال طومار این گروهک جنایتکار را درهم بپیچیم.


وی اظهار کرد: تشکیل‌دهندگان گروهک تروریستی تصور می‌کردند که اگر این آمادگی در ما وجود نداشته باشد، توان فارغ‌ شدن بر دشمنان را نخواهیم داشت.


حاتمی عنوان کرد: مهم نیست که چقدر توان داریم، همه‌چیز دست خداست و خدا می‌تواند هر توطئه‌ای را شکست دهد و ما را به آنچه که می‌بینیم رساند. دشمنان این توطئه را طراحی کرده بودند که فتنه و اختلاف دائمی میان مسلمانان منطقه ایجاد شود و وحدت میان مسلمانان از میان برود، اما به برکت خون شهدا و مجاهدت رزمندگان، محور مقاومت این اتفاق نیفتاد. برای همه ملت‌ها روشن شد که راهی جز مقاومت و راهی جز مقاومت وجود ندارد و ما باید همیشه آمادگی داشته باشیم. ما تمام قدرت دفاعی را تقویت و آمادگی را حفظ و حرکت دشمنان را رصد می‌کنیم و از هر توطئه دیگر سرافراز بیرون خواهیم آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته