دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1396 - 15:40
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد برازجان:

هدف سازندگان داعش ایجاد تفرقه و سیاه جلوه دادن دین مبین اسلام بود

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد برازجان اعلام کرد که هدف سازندگان این غده سرطانی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین و سیاه جلوه دادن دین مبین اسلام در جامعه جهانی بود.
کد خبر : 234513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان در بیانیه خود آورده است: «غده‌ای که شش سال بخش‌هایی از جهان اسلام را با اسم «دولت اسلامی عراق و شام» فرا گرفته بود و با دلارهای نفتی دول عربی و حمایت همه جانبه جبهه استکبار و صهیونیسم به رهبری آمریکای جهان خوار سازماندهی شده بود، با یاری خداوند تبارک و تعالی و همت و شجاعت جبهه مقاومت به رهبری حضرت آیت‌الله‌ العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و با از جان گذشتگی و رشادت سردار سپاه اسلام سرلشکر حاج قاسم سلیمانی و یاران مؤمن و وفادار ایشان با تسخیر و آزادسازی آخرین دژ این خلافت شوم به طور رسمی ریشه کن شد.


تنها هدف سازندگان این غده سرطانی ایجاد تفرقه و اختلاف بین مسلمین و سیاه جلوه دادن دین مبین اسلام در جامعه جهانی و همینطور به حاشیه کشانیدن خباثت و رذالت رژیم اشغالگر صهیونیستی از اذهان ملت های منطقه و جهان که در این حین به فعالیت های رذیلانه خود ادامه دهد.


این پیروزی پیامی روشن برای آنانی بود که خود را در خوابی عمیق فرو برده بودند یا از سر لجاجت و کج فهمی و یا با غرض و عمد به مانند سربازان فارسی زبان داعش در کشور فریاد مذاکره با این گروه منفور و مهلک را سر می دادند.


با پایان رسمی داعش باید هوشیار و گوش به زنگ بود که دشمن چه حیله‌های دیگری در آستین دارد که لازمه آن داشتن بصیرت است.


ما دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم را گرامی میداریم و از خداوند متعال مسئلت داریم که ما را تا پایان عمر در راه شهیدان ثابت قدم و استوار بدارد و یاریمان کند که پیرو صدیق و راستینی برای بقیه الله الاعظم باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته