دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1396 - 14:48
ناصری‌نژاد در تذکر شفاهی:

میزان ریزگرد در اهواز ۲۶ برابر حد مجاز است

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: روز گذشته میزان ریزگرد در اهواز ۲۶ برابر حد مجاز بوده است و ۵۰ نفر بر اثر آن راهی بیمارستان شده اند.
کد خبر : 234447

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، مجید ناصری‌نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود پیروزی جبهه مقاومت بر جبهه داعش و سردمداران صهیونیست آن‌ها را تبریک گفت.


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور افزود: آقای روحانی در مدتی که رئیس‌جمهور کشور بوده اند بارها قول دادند و تصویب کردند که مشکل ریزگردهای خوزستان را رفع کنند و در سال 93 بر اثر مشکلاتی که ریزگردها در استان خوزستان به وجود آورد دولت تشکیل جلسه داد و مصوبه‌های زیادی را تصویب کرد اما هیچ یک از آن‌ها عملیاتی نشد.


وی ادامه داد: در سال گذشته و جاری مصوبات زیادی در زمینه ریزگردها تصویب شده اما هیچ کدام اجرایی نشده است.


ناصری‌نژاد از رئیس‌جمهور و نمایندگان درخواست کرد که به مسأله ریزگردها در خوزستان توجه ویژه‌ای کنند چرا که هم‌اکنون حدود سه روز است که وضعیت گرد و غبار در این استان به حدی رسیده که قابل تحمل نیست.


وی با بیان اینکه میزان ریزگرد روز گذشته در اهواز و شهرهای اطراف آن 26 برابر حد مجاز بوده است و 50 نفر بر اثر آن روانه بیمارستان شده اند، یادآور شد: تاکنون اقدام جدی و موثر در این زمینه به عمل نیامده است لذا اگر به بحث ریزگردها در خوزستان رسیدگی نشود زمانی می رسد که خوزستان تبدیل به خاکستر می شود.


عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: تمام ثروت و خیرات و برکات کشور از خوزستان است اما کسی به فکر آن نیست.


نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نفس مردم خوزستان در سینه ها حبس شده و در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برند، تصریح کرد: این دولت توجهی به مردم خوزستان نمی کند لذا از رئیس‌جمهور درخواست می‌کنم که سریعا به موضوع ریزگردها رسیدگی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته