دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون اجرایی پرسپولیس :

بیرانوند همشهری من است و به او تذکر دادم/ طارمی باید خودش جریمه «ریزه اسپور» را بدهد

محمدعلی ترکاشوند گفت: جریمه باشگاه ریزه اسپور ترکیه ربطی به ما ندارد و طارمی باید این مبلغ را پرداخت کند.
کد خبر : 234397

محمدعلی ترکاشوند معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد استعفای طاهری و موافقت وزیر با این استعفا گفت: «آقای طاهری دو هفته پیش استعفایش را برای وزارت ورزش و شخص وزیر ارسال کرد ولی وزیر با این استعفا مخالفت کرد. اما امروز نامه‌ای از سوی وزارت ورزش به باشگاه پرسپولیس ارسال شد مبنی بر اینکه وزیر با استعفای طاهری موافقت کرد.»


وی در رابطه با انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه پرسپولیس افزود: «اعضای هیات مدیره در حال حاضر در جلسه هستند و در این جلسه تکلیف جانشین طاهری هم مشخص می‌شود.»


معاون اجرایی پرسپولیس که همراه با علی اکبر طاهری در این باشگاه شروع به فعالیت کرد در مورد آینده کاری‌اش در پرسپولیس گفت: «من با طاهری در پرسپولیس شروع به کار کردم و در حال حاضر هم منتظر تصمیم مدیرعامل جدید هستم. دست مدیر جدید باز است تا هر تصمیمی که به صلاح است در مورد اینده کاری ما بگیرد.»


ترکاشوند در مورد برخورد باشگاه با رفتارهای زننده بیرانوند در برخورد با هواداران بیان کرد: «من به عنوان همشهری و رفیق بیرانوند صحبت‌های زیادی با او کردم تا رفتارش را تغییر دهد و در برخوردهایش با هواداران تجدیدنظر کند. بیرانوند انسان عاقلی است و قطعا در آینده رفتارش تغییر خواهد کرد.»


معاون اجرایی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت پرونده باشگاه ریزه اسپور ترکیه گفت: «فیفا جریمه‌ای برای باشگاه درنظر گرفت که این جریمه هیچ ارتباطی به ما ندارد و مهدی طارمی خودش باید آن را پرداخت کند. این بازیکن هم درحال سپری کردن دوران محرومیتش است. اما در مورد محرومیت باشگاه پرسپولیس امید زیادی داریم که رای علیه باشگاه شکسته شود و پرسپولیس بتواند در پنجره نقل وانتقالاتی بازیکن جذب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته