دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خطر محرومیت در کمین دروازه‌بان اول تیم ملی

مالک باشگاه نفت‌تهران اعلام کرد هر کاری برای محروم نشدن علیرضا بیرانوند انجام می‌دهد.
کد خبر : 234349

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که از باشگاه نفت تهران طلب دارد و به دنبال دریافت این پول بارها مصاحبه‌های تندی را علیه این باشگاه انجام داده است. اخیرا بحث حضور بیرانوند در باشگاه تراکتورسازی تبریز برای انجام خدمت سربازی باعث شده تا شکاف شدیدی میان او و هواداران پرسپولیس ایجاد شود تا جایی که او در پایان بازی با پدیده در برابر شعارهای هواداران تیمش با نشان دادن علامت هیس وارد چالش جدیدی با آنها شد.


در این میان چالش جدیدی که دروازه‌بان اول تیم ملی با آن مواجه شده است انتشار خبری در خصوص صغرسن این بازیکن و جعل سند وی برای دیرتر رفتن به خدمت سربازی است. خبری که در صورت اثبات آن با آزمایش DNA گلر سرخ‌پوشان را که خطر از دست دادن محبوبیت خود نزد هواداران سرخ‌پوشان را نیز حس می‌کند را با محرومیتی یک ساله روبه‌رو می‌کند. در حال حاضر تیم‌های حقوقی باشگاه‌ها به دنبال آن هستند تا در صورت اثبات تخلف بیرانوند به طور حتم این دروازه‌بان محرومیت را لمس کند تا در کش‌وقوس لیگ برتر بخت پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کمتر شود.


ضمن اینکه یکی از مسائل دیگری که در خصوص بیرانوند وجود دارد مسئله حق رشد این بازیکن است که با محرز شدن تخلف این بازیکن باشگاه نفت می‌تواند از باشگاه پرسپولیس برای دریافت چنین پولی و پرداخت بخشی از بدهی بیرانوند اقدام کند. حمیدرضا جهانیان مالک باشگاه نفت تهران در واکنش به محرومیت احتمالی بیرانوند و پرداخت بدهی این دروازه‌بان به خبرنگار ورزشی آنا، گفت: «هنوز که از منابع رسمی خبری درباره تخلف علیرضا بیرانوند اعلام نشده است. نباید برای جرمی که هنوز اثبات نشده، رایی صادر کرد و من امیدوارم که دروازه‌بان اول تیم ملی با محرومیتی مواجه نشود.»


جهانیان در ادامه بیان کرد: «بیرانوند برای باشگاه نفت زحمت زیادی کشیده و پیشرفتی که کرده به خاطر توانایی‌های بوده که او داشته است. اگرچه برخورد او با باشگاه نفت تهران حرفه‌ای نبود و مصاحبه‌های شدیداللحنی را علیه این باشگاه داشت ولی ما هر کمکی از دست‌مان برآید، انجام خواهیم داد تا این دروازه‌بان شایسته در سال حضور در جام جهانی با محرومیت روبه‌رو نشود.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته