دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1394 - 13:32

قلعه‌نویی جدی‌ترین گزینه جانشینی منصوریان در نفت

امیر قلعه‌نویی از دو تیم تهرانی و شهرستانی پیشنهاد دارد و تا سه روز آینده وی به یکی از این دو پیشنهاد جواب مثبت می‌دهد.
کد خبر : 23430

به گزارش خبر نگار ورزشی خبرگزاری آنا، امیر عرب مدیر اجرایی باشگاه استقلال که دوستی نزدیکی با امیر قلعه‌نویی دارد این خبر را در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات یونیورسیاد اعلام کرد اما نگفت که کدام‌ تیم‌ها خواهان جذب سرمربی آبی‌ها در لیگ چهاردهم هستند.


در بین تیم های تهرانی سایپای کرج می‌خواهد در لیگ پانزدهم با مجید جلالی ادامه دهد. امکان حضور قلعه‌نویی در پرسپولیس نیز حضور ندارد از طرف دیگر بازگشت برانکو ایوانکوویچ به تهران هم به نظر قطعی می‌آید. باشگاه پیکان هم به مسابقات لیگ دسته اول سقوط کرده‌ است و امیر به هیچ وجه دوست ندارد در این رقابت‌ها مربیگری کند. بازگشت امیر هم به استقلال امری محال به نظر می‌رسد و با این حساب به نظر می‌رسد تنها باشگاهی که با امیر قلعه‌نویی مذاکره کرده‌ نفت تهران است؛ باشگاهی که علیرضا منصوریان سرمربی خود را در آستانه جدایی می‌بیند.


این خبر هر چند هنوز تایید نشده است اما گفته می‌شود با جدی شدن مذاکرات استقلال با علیرضا منصوریان و قوت گرفتن احتمال جدایی وی از این تیم، مدیران نفت برای اینکه در صورت افتادن این اتفاق دستشان در حنا نماند از چند روز پیش تماس‌هایی با امیر قلعه‌نویی برقرار کردند و با وی در خصوص حضورش در این باشگاه مذاکره کردند، تا در صورتی که منصوریان از این باشگاه جدا شد و هدایت استقلال در دست گرفت قلعه نویی را جایگزین وی در تیم نفت کنند.


در این میان گفته می‌شود واکنش قلعه‌نویی به پیشنهاد نفتی‌ها مثبت‌ بوده‌ چرا که از یکسو این تیم در بین هشت تیم پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و از سوی دیگر شرایط مطلوبی در این باشگاه حکفرماست که این مسئله می‌تواند زمینه موفقیت دوباره قلعه‌نویی را فراهم سازد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب