دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 21:34

پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛ 30 آبان

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 234122

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آبستراکسیون صحن راه حل به جریان افتادن سوال از رئیس‌جمهور، پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش را اعلام می‌کنم، تحزّب در قانون جدید به سرگرمی سیاسی تبدیل شده‌‌است و ... از پربازدیدترین اخبار صفحه سیاسی است.


آبستراکسیون صحن راه حل به جریان افتادن سوال از رئیس‌جمهور


یک امضا کننده سوال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده‌ای برای در دستور قرار گرفتن طرح سوال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: برای در دستور قرار گرفتن سوال از رئیس‌جمهور یا نمایندگان روز چهارشنبه صحن علنی مجلس را آبستراکسیون می‌کنند و یا مسئولین باید تصمیمی جدی اتخاذ کنند.



پایان سیطره شجره خبیثه ملعونه داعش را اعلام می‌کنم


با اتمام عملیات آزادسازی ابوکمال آخرین قلعه داعش با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی-صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می‌کنم.


دست‌نوشته‌هایی با یک دنیا حرف؛ دیگران با اسکورت آمدند و رفتند، چشم امیدمان به آقاست


دختری در کنار پدر خود پلاکاردی در دست داشت که نوشته بود؛ "تشریف‌فرمایی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان به شهرستان سرپل ذهاب مرهمی است بر قلب‌های داغدار و شکسته، رهبرا خوش‌آمدی، ما را شرمنده کردی".



تحزّب در قانون جدید به سرگرمی سیاسی تبدیل شده‌‌است


دبیر کل حزب مردم گفت: تحزّب در قانون جدید به سرگرمی سیاسی تبدیل شده‌است که اجازه نقش آفرینی در حکومت را نخواهد داشت.


سردار سلیمانی در قواره یک نظام ایفای نقش کرد


سخنگوی دولت گفت: دولت سپاسگذار و قدردان نیروهای مسلح کشورمان به‌ویژه برادر فهیم، رشید، سلیم و عزیزمان سردار قاسم سلیمانی است که در قواره یک نظام ایفای نقش کرد.



بررسی طرح اصلاح قانون نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی


سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس،گفت: عنوان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آب و محیط زیست تغییر پیدا کرد.


اجرای کامل و دقیق برجام، آزمون مهمی برای سایر همکاریها در عرصه بین المللی است


روسای جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در تماسی تلفنی درباره مهمترین مسایل دوجانبه ، منطقه ای و بین المللی گفت و گو و تبادل نظر کردند.


حمایت از نیروهای مسلح، اولویت بودجه بندی کل کشور


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: با توجه به تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد.



رئیس جمهور پایان داعش را به رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفت


رییس جمهور، کنده شدن بنیان و اساس گروهک تروریستی داعش از سوریه را به رهبر معظم انقلاب، نیروهای سپاه، ارتش، نیروی سپاه قدس و بویژه سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس و همچنین دیپلماتهای ایرانی تبریک گفت.


بیانیه مهم "لشکر فاطمیون" خطاب به سردار سلیمانی درباره پایان داعش


رزمندگان "لشکر فاطمیون" در بیانیه‌ای پایان عُمر داعش را به رهبر انقلاب و سردار سلیمانی تبریک گفتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته