دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
پیشکسوت پرسپولیس:

پرسپولیس باید پارس جم را شکست دهد/ بیرانوند گذشته‌اش را فراموش نکند

ضیا عربشاهی گفت: پرسپولیس به عنوان تیمی که چند بازیکن ملی‌پوش دراختیار دارد باید پارس جم را شکست دهد.
کد خبر : 234091

ضیا عربشاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط پرسپولیس در بازی مقابل پدیده گفت: «اردوهای تیم ملی که هیچ حساب کتابی ندارد برنامه تیم‌ها را برهم می‌ریزد. در این هفته هم شاهد بودیم که تعطیلات لیگ روی کیفیت برخی از تیم‌ها مانند پرسپولیس تاثیر گذاشت.»


وی ادامه داد: «هیچ جای دنیا به خاطر بازی‌های تیم ملی لیگ را یک ماه تعطیل نمی‌کنند و همیشه دو سه روز قبل از بازی بازیکنان به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوند. پرسپولیس مقابل پدیده شرایط همیشگی را نداشت و احساس می‌کنم که بازیکنان با غرور بازی می‌کردند و هیچ برنامه‌ای برای گل زدن نداشتند و بی‌هدف بازی می‌کردند.»


پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با غیبت چند بازیکن این تیم مقابل پدیده گفت: «پرسپولیس در این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت اما متاسفانه هنوز بعد از گذشت دوازده هفته آنها با بازیکنان قدیمی هماهنگ نشده‌اند و به همین دلیل غیبت بازیکنان قدیمی در ترکیب احساس می‌شود. برانکو بهتر است در تمرینات کارهای گروهی را دستور کار قرار دهد تا بازیکنان جدید مانند رسن، نعمتی و منشا با بازیکنان قدیمی هماهنگ‌تر شوند.»


عربشاهی در خصوص بازی هفته سیزدهم پرسپولیس مقابل پارس جم گفت: «در فصول گذشته لیگ برتر تیم‌های زیادی مانند پارس جم بودند که در نیم فصل دوم نتوانستند نمایش نیم فصل اول را داشته باشند. من نمی‌خواهم زحمات تارتار را زیر سوال ببرم اما مطمئن هستم که پارس جم در نیم فصل دوم نمی‌تواند مدعی باشد. پرسپولیس حتما باید در بازی مقابل پارس جم پیروز شود تا فرق یک تیمی که چند بازیکن ملی‌پوش دراختیار دارد با پارس جم باید مشخص شود.»


وی در مورد رفتار هواداران پرسپولیس با علیرضا بیرانوند در بازی این هفته مقابل پدیده گفت: «بیرانوند باید بعضی مسائل را در پرسپولیس رعایت کند و این نکته را بداند که چه پیراهنی را بر تن کرده است. بیرانوند هیچ وقت گذشته‌اش را فراموش نکند و بداند که هواداران پرسپولیس او را به اینجا رساندند. زمانی که او در نفت تهران بود هیچکس او را نمی‌شناخت اما از وقتی به پرسپولیس آمد به خاطر حمایت همین هواداران دروازه‌بان اصلی تیم ملی شد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته