دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1394 - 12:16

تقوی: جامعه روحانیت هر اطلاعیه‌ای در انتخابات‌ها داد، مورد توجه قرار گرفت

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: در بسیاری از انتخابات‌ها وقتی جامعه روحانیت اطلاعیه‌ای صادر می‌کند، اکثر روحانیون سراسر کشور آن را مورد توجه قرار می‌دهند و به آن عمل می‌کنند.
کد خبر : 23400

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی در همایش «ائمه جماعات، مبلغین و علما» که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات مصلای تهران و به همت جامعه روحانیت برگزار شد، اظهار کرد: روحانیت به عنوان یک سازمان مؤثر همواره نقش‌آفرین بوده است و هیچ نیرو و قدرتی نمی‌تواند جای روحانیت را پر کند.








ما امروز در عراق، سوریه و جنوب لبنان مؤثر هستیم و چنان سیلی‌ای بر چهارمین ارتش قدرتمند جهان در جنوب لبنان زده‌ایم که هنوز فرماندهان صهیونیستی نمی‌توانند با این تحقیری که از سوی حزب‌الله شده‌اند، خود را بازسازی کنند

وی افزود: امروز روحانیت در نظام اسلامی یکی از ارکان نظام به حساب می‌آید چراکه این انقلاب از مدرسه فیضیه و با حمایت روحانیون آغاز شد.


قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: روحانیت در همه صحنه‌ها پس از انقلاب در جبهه و جنگ و در بصیرت‌افزایی بسیار مؤثر بوده و همواره همه شورها و فریادها بر سر ظالمان به کمک روحانیت انجام گرفته است.


تقوی اضافه کرد: روحانیت همواره جلودار بوده و مردم با اعتمادی که به روحانیت داشتند پشت سر آن حرکت کردند و به پیش رفتند، امروز هم نقشه سیاسی جهان بر اساس همان پرچمی که امام(ره) برافراشت و رهبری اکنون بر شانه‌هایش حمل می‌کند و به اهتزاز درآورده است، شکل گرفته است.


وی تأکید کرد: به لطف خدا ما امروز در عراق، سوریه و جنوب لبنان مؤثر هستیم و چنان سیلی‌ای بر چهارمین ارتش قدرتمند جهان در جنوب لبنان زده‌ایم که هنوز فرماندهان صهیونیستی نمی‌توانند با این تحقیری که از سوی حزب‌الله شده‌اند، خود را بازسازی کنند.


قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه «امروز حزب‌الله به قدرت منطقه تبدیل شده است»، گفت: نه تنها وهابیت تکفیری به کمک اربابانش نتوانسته است پرونده حزب‌الله را مختومه کند بلکه حزب‌الله در حال مختومه کردن پرونده آنهاست.


تقوی با اشاره به نقش‌آفرینی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: در بسیاری از انتخابات‌ها وقتی جامعه روحانیت مبارز اطلاعیه‌ای صادر می‌کند، روحانیون کشور از آن حمایت می‌کنند. حتی ممکن است آنها ما را تاکنون ندیده باشند یا شناخت کسب نکرده باشند ولی جهت‌گیری جامعه روحانیت را می‌پذیرند و به آن اعتماد دارند.


وی با بیان اینکه «ما باید هوشمندانه و هوشیارانه در صحنه باشیم»، گفت: یک روز با فتنه و یک روز با جنگ می‌خواستند این نظام را از بین ببرند؛ ولی همواره امام و پشت سر آن روحانیت ایستادند و این نقشه‌ها هیچ‌گاه عملیاتی نشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سیدرضا تقوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته