دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 14:38

تداوم تولید بنزین با کیفیت در کشور

علیرضا صادق آبادی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش روزگذشته از پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند بازدید کرد.
کد خبر : 233995

به گزارش گروه اقتصادی آنا از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، در جریان بازدید علیرضا صادق آبادی و جمعی از مدیران شرکت، روند تولیدات پالایشگاه مورد بررسی قرار گرفت .


صادق آ‌بادی با ابراز خرسندی از فرآیند مثبت فعالیت پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند گفت: این شرکت با تلاش کارکنان و متخصصان و متعهد مدیران خود توانسته بخش مهمی از تولید بنزین با کیفیت کشور را به خود اختصاص دهد و بر این اساس ما هم باید برای تداوم عملیات ایمن این پالایشگاه تلاش کنیم.


معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش انجام تعمیرات اساسی دوره ای پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در سال آینده را اقدامی مهم دانست و گفت: با تعمیرات اساسی پالایشگاه و افزایش تقاضای مصرف فرآورده های نفتی از جمله بنزین نسبت به شش ماهه دوم، تعمیرات اساسی واحدهای بنزین سازی باید در اولویت قرار گیرد.


در نشست مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با مدیران و کارکنان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند؛ علی جمشیدی مدیرعامل این پالایشگاه گزارشی از روند تولیدات پالایشگاه ارایه کرد و گفت: پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند با ظرفیت پالایشی روزانه 250 هزار بشکه پیشرفته ترین پالایشگاه کشور است که 25 درصد بنزین یورو چهار را تولید و تامین می کند و هم اکنون تولید این بنزین در شرایط مناسبی قرار دارد. مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند با اشاره به کمبود منابع مالی شرکت برای خرید کاتالیست های مورد نیاز تعمیرات اساسی پالایشگاه در سال آینده خواستار تأمین منابع مالی معوقه های پیمانکاران و فروشندگان کالا و خدمات شد.


جمشیدی همچنین با اشاره به انجام تعمیرات اساسی واحدهای فاز یک در سال جاری گفت: این تعمیرات برای تامین پایدار بنزین یورو چهار صورت گرفته و همچنین با بررسی برخی ایرادات فاز دوم، تعمیرات اساسی پالایشگاه اوایل سال آینده انجام خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته