دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرمربی سیاه جامگان در گفت‌وگو با آنا

بازیکنی که باشگاه را تهدید کند، نمی‌خواهم/ اوضاع درست نشود استعفا می‌دهم

علیرضا مرزبان گفت: شرایط کار در سیاه جامگان سخت است و اگر اوضاع به همین منوال باشد از سمتم استعفا می‌دهم.
کد خبر : 233896

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال در مشهد مقابل استقلال تهران قرار گرفت و موفق شد با متوقف کردن شاگردان شفر یک امتیاز این بازی را کسب کند. مرزبان در این بازی از چند بازیکن جوان در ترکیب تیمش استفاده کرد که برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌رفتند.


علیرضا مرزبان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی مقابل استقلال و کسب تساوی مقابل این تیم گفت: «ما در مقابل استقلال از 3 بازیکن جوان که 16، 17 و 19 ساله بودند و برای اولین بار در لیگ برتر به میدان می‌رفتند استفاده کردیم. اعتقاد من این بود که این بازیکنان کیفیت بازی کردن در لیگ برتر را دارند و برای فوتبال مشهد و ایران هم خوب است که چنین بازیکنانی به فوتبال کشور معرفی شوند.»


وی ادامه داد: «استقلال در مقابل ما چهار شانس گلزنی داشت و سیاه جامگان هم دو فرصت مهم گلزنی را از دست داد. مبارزه خوبی بود که هر دو تیم تا لحظات آخر برای کسب پیروزی تلاش می‌کردند و همین مساله باعث شد تا تماشاگران از دیدن این دیدار لذت ببرند.»


سرمربی سیاه جامگان در رابطه با تاثیر حضور مربی آلمانی روی تیم استقلال گفت: «وقتی یک مربی در یک تیم مشغول می‌شود شرایط آن تیم تغییر می‌کند و دلیل تغییر شرایط هم این است که بازیکنان جدید برای حضور در ترکیب اصلی باید خودشان را به سرمربی جدید نشان دهند. استقلال هم بعد از حضور شفر تغییرات زیادی داشته است و این تغییرات را در بازی این تیم می‌توان مشاهده کرد.»


مرزبان در مورد اخراج محمد ناصری از سیاه جامگان به دلیل تخلف انضباطی گفت: «ناصری روز قبل از بازی مقابل استقلال باشگاه را تهدید کرد که باید نوشته‌ای در مورد پرداختی‌هایی که به این بازیکن داشتند به او بدهند و وقتی مدیرعامل باشگاه این موضوع را به من اطلاع داد من هم ترجیح دادم تا او را از لیست اخراج کنم. به نظر من بازیکنی که روز قبل از بازی باشگاه را تهدید می کند جایی در ترکیب تیم من ندارد.»


وی در مورد اتفاقات روز بازی مقابل استقلال و پلمپ شدن ساختمان باشگاه اظهار داشت: «اتفاقی که روز بازی مقابل استقلال برای باشگاه افتاد یکی از مشکلاتی است که من در این تیم دارد. در حال حاضر مشکلات زیادی در سیاه جامگان وجود دارد که اجازه پیشرفت کردن را از ما می‌گیرد.»


مرزبان در رابطه با اضافه شدن چند بازیکن جدید به این تیم در نقل وانتقالات نیم فصل گفت: «در حال حاضر با شرایطی که سیاه جامگان دارد نمی‌توانیم هیچ بازیکنی به تیم اضافه کنیم. جذب بازیکن شرایط خاص خودش را دارد که با این اوضاع نمی‌توان این کار را انجام داد. من همیشه با مردم صادق بودم و اگر نتوانم تیمی که می خواهم در ادامه لیگ روانه میدان کنم را بسازم قطعا از سیاه جامگان می‌روم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته