دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کاظم راست‌گفتار در گفت‌وگو با آنا:

همان «آشوب»ِ سینما را به شبکه خانگی آوردم/ سریالم سه برابر فیلم سینمایی است!

این کارگردان گفت: ما از ابتدای ماجرا قرار بود هم فیلم سینمایی و هم سریال «آشوب» را بسازیم. بنابراین فیلمش که اکران شد و سریالش نیز از چهارشنبه توزیع می‌شود.
کد خبر : 233737

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، شبکه نمایش خانگی همچنان محل عرضه سریال‌های تازه و آثاری از کارگردانان باسابقه تلویزیون و سینماست چرا که مخاطبان این بخش از تولیدات سمعی و بصری، چه بسا خیلی هم زیاد هستند.


همچنانکه استقبال از تولیدات قبلی از «شهرزاد گرفته» گرفته تا «عاشقانه» و یا سریال‌های داود میرباقری فضا را اینقدر مهیا کرد که برخی دیگر نیز فضا را برای کار جدیتر مهیا دیدند.


در تازه‌ترین خبر کاظم راست‌گفتار سریالی را با عنوان «آشوب» از اول آذرماه در شبکه خانگی توزیع می‌کند؛ سریالی که البته فیلمی به همین نام نیز از این کارگردان در سینما به اکران رسیده بود.


در همین رابطه راست‌گفتار به خبرنگار آنا گفت: قصه این مینی‌سریال، بطور کلی همان داستان فیلم سینمایی «آشوب» است که روی پرده اکران هم رفت و مخاطبان در سینما به تماشا نشستند.



وی با این حال افزود: مسأله عجیبی نیست چون ما از ابتدای ماجرا قرار بود هم فیلم سینمایی و هم سریال «آشوب» را بسازیم. سینمایی‌اش که به هر شکلی اکران شد و حالا سریالش را خواهیم داشت.


راست‌گفتار توضیح داد؛ در واقع داستان و سکانس‌های فیلمبرداری شده برای این پروژه، به اندازه سه برابر یک فیلم سینمایی بود که نسخه سریالی آن از شنبه هفته آینده توزیع خواهد شد.


لازم به ذکر است؛ سریال ۵ قسمتی «آشوب» در دهه ۱۳۲۰ می‌گذرد و مضمون اصلی آن درباره بحران هنرمندان در آن روزگار است. اصل داستان مربوط به جوانی است که با نام مستعار آشوب در کافه‌های لاله‌زار خوانندگی می‌کند و این آشوب با آشوب‌های تاریخی و واقعی دهه ۱۳۲۰ تلفیق می‌شود و این شخصیت را به یک آشوب خوفناک و تهدیدآمیز تبدیل می‌کند.



بازیگران این مجموعه عبارتند از؛ کوروش تهامی، لیلا اوتادی، یکتا ناصر، محمدرضا هدایتی، فرهاد آئیش، آتیلا پسیانی، داریوش فرهنگ، همایون ارشادی، داریوش کاردان، شهره لرستانی، حبیب دهقان نسب، آشا محرابی، امیرحسین صدیق، محمدرضا شریفی‌ نیا، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فخرالدین صدیق شریف، رضا فیاضی، سعید امیرسلیمانی، رضا بنفشه خواه، میرطاهر مظلومی، پریا شمس، غلامحسین لطفی، مژگان غلامی، بهرام سروری نژاد، خسرو امیرصادقی و امیرشروین امیرصادقی.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب