دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 12:42
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد

آبستراکسیون صحن راه حلی برای به جریان افتادن سوال از رئیس‌جمهور

یک امضا کننده سوال از رئیس‌جمهور با بیان اینکه اراده‌ای برای در دستور قرار گرفتن طرح سوال از رئیس جمهور وجود ندارد، گفت: برای در دستور قرار گرفتن سوال از رئیس‌جمهور یا نمایندگان روز چهارشنبه صحن علنی مجلس را آبستراکسیون می‌کنند و یا مسئولین باید تصمیمی جدی اتخاذ کنند.
کد خبر : 233708

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه صبح دیروز با رئیس مجلس پیرامون در دستور قرار نگرفتن سوال از رئیس جمهور صحبت کردم، گفت: به آقای لاریجانی گفتم اگر سوال از رئیس جمهور را در دستور کار کمیسیون قرار می دادید شاید الان در بحث حل و فصل مشکل مال باختگان موسسات مالی یک قدم جلو بودیم.


وی افزود: رئیس مجلس معتقد است که بحران موسسات مالی در سطح ملی توسط رهبر معظم انقلاب و سران قوا در حال پیگیری است و نیازی به اینگونه اقدامات نیست.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه عزل سیف به عنوان یکی از درخواست های اساسی مجلس و مال باختگان، یکی از راه های حل بحران است، افزود: قطعا با انتخاب فردی جدید و تغییر سیاست ها، مشکلات تا حدی حل خواهد شد.


نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دستور قرار نگرفتن سوال از رئیس جمهور، توهین به 130-140 نماینده ای است که برای حل یک بحران اجتماعی دست به این اقدام زدند، تصریح کرد: هیئت رئیسه مجلس اراده ای برای در دستور قرار دادن این موضوع ندارد و البته این خود بی قانونی است.


عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، افزود: برای در دستور قرار گرفتن سوال از رئیس جمهور یا نمایندگان روز چهارشنبه صحن علنی مجلس را آبستراکسیون می کنند و یا مسئولین باید تصمیمی جدی باید اتخاذ کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته