دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1396 - 09:37

وضعیت مربیان خارجی دوومیدانی کار از زبان غیاثی

سخنگوی سازمان تیم‌های ملی فدراسیون دوومیدانی گفت: تصمیم بر این شد که حدادی مذاکرات را از طرف فدراسیون با مربی آمریکایی انجام دهد و در همین یکی دو روز آینده هم وضعیت مربی او مشخص می شود.
کد خبر : 233694

تیمور غیاثی مدیر تیم‌های ملی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت مربیان خارجی دوومیدانی‌کاران گفت: «‌خدا را شکر وضعیت خوب پیش می رود. کیوان قنبرزاده ملی پوش پرش ارتفاع به روسیه اعزام شده و زیر نظر یکی از بهترین مربیان پرش ارتفاع در حال تمرین کردن است. خودش از این موضوع خیلی راضی است و تمرینات خوبی داشته است.»


وی گفت: «رضا مقدم هم از ملی‌پوشان پرتاپ‌چکش است که او را به اوکراین اعزام کردیم تا تمریناتش را در آنجا سپری کند. تفتیان هم چند روز دیگر به فرانسه اعزام می شود تا با مربی‌اش در آنجا تمریناتش را ادامه بدهد.‌خدا را شکر وضعیت خوب است و به نظرم در مسابقات جاکارتا که از مهمترین رقابت های پیش روی ماست شرایط برای کسب بهترین نتیجه مهیا است.»


مدیر تیم‌های ملی در مورد آخرین وضعیت جذب مربی احسان حدادی عنوان کرد: «بعد از جلسه‌ای که در فدراسیون دوومیدانی با احسان حدادی داشتیم تصمیم بر این شد که او مذاکرات را از طرف فدراسیون با مربی آمریکایی انجام دهد و در حال حاضر نیز احسان در حال مذاکره با «مک ویلکینز» است. البته ما قصد داریم که ثمری هم زیر نظر مربی حدادی کار کند. او یکی از بهترین مربیان پرتاب دیسک است و در آمریکا کلینیک دارد و قرار است 45 روز دیگر در ایران باشد تا توافقات لازم صورت بگیرد.»


وی در مورد وضعیت بانوان و شرایط آنها گفت: «جای تاسف دارد که بانوان ما اینقدر ضعیف کار می‌کنند. البته آنها قبلتر هم پیشرفت زیادی نداشتند و تنها در چند دوره بازی‌های داخل سالن توانستند خوب کار کند اما مابقی آنها درخشش خوبی نداشتند. به هر حال آن نسل ضعیف شده و متاسفانه خودشان هم دیگر انگیزه کافی ندارند البته جای نگرانی نیست چرا که ما چندین ورزشکار بااستعداد شناسایی کردیم که البته در رده نوجوانان هستند و تا رسیدن به رده بزرگسالی یکی دو سال زمان می برد.»


غیاثی تاکید کرد: «در بخش بانوان اولویت تمرکزمان روی رقابتهای داخل سالن آسیاست که خوشبختانه امسال خودمان میزبانی آن را بر عهده داریم. حدود ۲۰ ورزشکار را کاندیدا کرده‌ایم که به اردو بیایند و پس از این رقابت‌ها، به صورت جدی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا برنامه داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته