دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1396 - 12:33
زاهدی در گفت‌وگو با آنا:

هیئت رئیسه مجلس نباید خلاف آئین‌نامه داخلی عمل کند/ طرح سوال از رئیس‌جمهور باید در دستور کار قرار گیرد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره در دستور قرار نگرفتن طرح سوال از رئیس‌جمهور و تهدید برخی نمایندگان به آبستراکسیون گفت: مصلحت کشور این نیست که چنین اقداماتی انجام دهیم اما از هیئت رئیسه مجلس نیز توقع داریم که وظایف قانونی خود را انجام داده و خلاف آیین نامه داخلی عمل نکند.
کد خبر : 233680

محمد مهدی زاهدی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، با اشاره به وضعیت سوال از رئیس جمهور گفت: در این خصوص قرار شده مجلس با دولت در خصوص تعیین تکلیف هر چه زودتر وضعیت سرمایه گذاران موسسات مالی و اعتباری، صحبت کند.


وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات بدست آمده در جلسه سران سه قوه نیز این بحث مطرح شده است، افزود: در این جلسه قرار شد با تعامل و همکاری بین قوای قضائیه و مجریه، مشکل در فاز اول با بازگرداندن سرمایه سرمایه گذاران که کمتر از دویست میلیون تومان است، حل شود. البته اکثر سرمایه گذاران نیز از این قشر هستند.


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به در دستور کار قرار نگرفتن طرح سوال از رئیس جمهور و تهدید برخی نمایندگان به آبستراکسیون گفت: مصلحت کشور این نیست که چنین اقداماتی انجام دهیم اما از هیئت رئیسه مجلس نیز توقع داریم که وظایف قانونی خود را انجام داده و خلاف آیین نامه داخلی عمل نکند.


همچنین یکی دیگر از امضا کنندگان سوال از رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با آنا تاکید کرد: آبستراکسیون صحن راه حلی برای به جریان افتادن سوال از رئیس‌جمهور است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته