دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

مراسم تجدید میثاق بسیجیان در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد

مراسم تجدید میثاق جمعی از بسیجیان با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.
کد خبر : 233603

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، سردار غیب پرور فرمانده بسیج مستضعفین و جمعی از بسیجیان همزمان با آغاز هفته بسیج با حضور در حرم امام خمینی(ره) با آرمانهای ایشان تجدید میثاق کردند.


همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در بیانیه‌ای با تبریک فرارسیدن هفته بسیج و سی و هشتمین سالگرد تشکیل این سازمان مردمی و تأثیرگذار، بسیج را پشتوانه و سرمایه ای ارزشمند در عرصه های مختلف انقلاب و نماد مردم سالاری دینی و مظهر بصیرت و اتحاد دانست.


در بخشی از این بیانیه آمده است: پنجم آذرماه ۱۳۵۸ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌نگری و دوراندیشانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) بوده که بر تارک آن نام بسیج و بسیجی درخشنده و الهام‌بخش است.


این بیانیه می‌افزاید: تشکیل بسیج در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد اقتدار، مقاومت و بصیرت ملی همواره در مقاطع حساس و سخت با همیاری و اتحاد مردمی، توطئه‌های فراروی ایران اسلامی را خنثی و در عرصه‌های مختلف، گام‌های راهبردی، تعیین‌کننده و اثرگذاری در حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته