دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 13:52
در صحن علنی مجلس قرائت شد

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی خطاب به مسئولان اجرایی کشور ارائه کردند.
کد خبر : 233530

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:


تذکر ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار به وزیر جهاد کشاورزی در این باره که خاویار دریاچه خزر در گذشته منبع درآمدی مردم و از مهمترین محصولات صادراتی کشور به جهان محسوب می‌شد اما امروز صادرات این محصول به صفر رسیده است.


تذکر محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به وزیر اقتصاد و دارایی به دلیل دریافت مالیات خارج از مصوب مجلس از اصناف و تجار در استان کرمان که موجب نارضایتی گسترده شده است. وی همچنین به وزیر اقتصاد تذکر داد که به بهانه شفافیت معاملات و گردش مالی از سال 90 با دریافت مالیات‌های هنگفت به تجار فشار و به حریم خصوصی آنها تعدی شده است.


تذکر محمد عزیزی نماینده ابهر و خرمدره به وزیر امور خارجه، واکنش مناسب تحریم‌های جدید اعمال شده بر افراد حقیقی و حقوقی نشان داده شود.


تذکر سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به وزیر نیرو در خصوص ضرورت تأمین آب مورد نیاز باغات فلاورجان و جاری نمودن آب در رودخانه زاینده رود در محدوده فلاورجان.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته