نتیجه تعلیم و تربیت بعد از 20 سال در جامعه متجلی میشود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی فیروزنیا رئیس واحد بجنورد و رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی در جمع مدیران و معاونان مدارس سما استان خراسان شمالی با تأکید بر اهمیت توجه به تعلیم و تربیت دانش آموزان از سوی مدیران مدارس گفت: «امام راحل فرمودند که معلم امانتداری است که انسان امانت اوست و وظیفه تکتک متولیان امر آموزش و پروش این است که از این امانت الهی بهخوبی مراقبت کرده و فرزندانی نمونه و فرهیخته به جامعه تربیت کند.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: «معلمان روح، جسم، شخصیت و شالوده فکری آیندهسازان این مرزوبوم را میسازند و باید تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان را و با پرورشی صحیح از آسیبهای مختلف اجتماعی و مشکلات عدیدهای همچون طلاق، سرگشتگی، خمودگی و .... دور سازیم و آنها را در مسیری درست هدایت کنیم.»
رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما استان خراسان شمالی افزود: «مدارس سما استان خراسان شمالی در مدت فعالت خود در استان و حتی در بین مدارس سما کشور بهخوبی درخشیده و امید است با تلاش همه مسئولان و معلمان این مجموعه بزرگ آموزشی شاهد پیشرفت هر چه بیشتر در زمینهٔ کیفیت و کمیت آموزشی این مدارس در شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی باشیم و بهعنوان مدارسی برند در نظام آموزشی فعالیت کنیم.»
حجتالاسلام محمود حقبجانب معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بجنورد هم با قدردانی از حمایتهای رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی به مدارس سما نگاهی ویژه دارند که همین امر سبب میشود مسئولان باپشتکاری بیشازپیش در اعتلا و پیشرفت مدارس سما تلاش کنند.»
وی اظهار کرد: «در برنامه استراتژیک آموزشی استان خراسان شمالی راهاندازی 6 مدرسه در شهرستانهایی همچون آش خانه، فاروج، اسفراین و شیروان در نظر پیشبینیشده است.»
حق بجانب گفت: «تجمیع مدارس در مجموعه بزرگ سما سبب شد تا مدارس در ساختمانی نوساز و مطابق با استانداردهای آموزشوپرورش متمرکزشده و همین امر مانع زیان دهی مدارس شده است.»
معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما بجنورد گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و آموزشی مدارس، تجهیزات آموزشی و فعالیت آزمایشگاههای مدارس ارائه کرد.
در ادامه مدیران و معاونان آموزشی مدارس سما خراسان شمالی از فعالیتهای مدارس خود گزارشی را ارائه و برای بهبود کیفیت و کمیت آموزشی مدارس به بحث و تبادلنظر پرداختند.
انتهای پیام/