دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 11:39
همراه یادواره شهدا

پنجمین سال خاکسپاری دو شهید گمنام واحد گناباد برگزار می‌شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بیان کرد: 29 آذر امسال مراسم بزرگداشت پنجمین سال تدفین و خاکسپاری دو شهید گمنام و والامقام هشت سال دفاع مقدس همراه با یادواره شهدا در این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر : 233468

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رضا عباسپور در جلسه کارگروه فرهنگی واحد گناباد از کارکنان حوزه دانشجویی و فرهنگی و کارکنان دیگر دوایر واحد و دانشجویان که در برگزاری و برپایی خوب، مناسب و منظم برنامه های ویژه ماه محرم و صفر در داخل دانشگاه و مجتمع‌های خوابگاهی پسران و دختران تلاش کردند قدردانی کرد.


وی از نیروی انسانی متعهد، کارآمد و خلاق به عنوان بزرگترین سرمایه انسانی دانشگاه نام برد و گفت: «کارکنان می توانند در رشد، توسعه و ارتقای مجموعه تاثیرگذار باشند.»


عباسپور با بیان اینکه با تعامل، هم‌اندیشی، هم‌افزایی و همکاری که در حوزه دانشجویی و فرهنگی شاهد بودیم شور و نشاط خاصی در امور فرهنگی واحد بوجود آمده است ابراز امیدواری کرد که با مشارکت بیشتر دانشجویان، استادان و کارکنان در آینده شاهد ارتقای بیش از پیش فعالیت های فرهنگی باشیم.


عباسپور ادامه داد: «با توجه به دغدغه ها و تاکیداتی که مقام معظم رهبری در ارتباط با امور فرهنگی دارند، سیاست‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در همین راستا و منطبق با رهنمودها و منویات معظم له است.»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن آذر هستیم، افزود: «هدف از برگزاری جلسه کارگروه فرهنگی، مناسبت‌های پیش رو در آذر و استفاده از نظرات همکاران است.


وی خاطرنشان کرد: «آذر در فضای دانشگاه‌ها و در بین جامعه دانشگاهی از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که در این ماه 16 آذر روز دانشجو، هفته پژوهش و وحدت حوزه و دانشگاه را داریم که هر کدام از این مناسبت‌ها مهم و درخور توجه مناسب است.»


عباسپور اضافه کرد: «امسال این مناسبت ها از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که شروع همه آنها با آغاز هفته وحدت و ولادت با سعادت و خجسته پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) و همچنین میلاد سراسر نور و رحمت رئیس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) همراه خواهد بود .


وی یادواره شهدا به همراه گرامیداشت روز دانشجو، جشن میلاد و ویژه برنامه وحدت حوزه و دانشگاه را از مهمترین برنامه‌های واحد گناباد در آذر برشمرد.


معاون دانشجویی واحد گناباد با توجه به وحدت حوزه و دانشگاه به دیداری که با مدیریت حوزه علمیه شهرستان داشته است پرداخت و اضافه کرد: «در دیداری که با حجت الاسلام امامی مدیریت حوزه علمیه گناباد صورت گرفت مباحثی همانند کرسی‌های آزاداندیشی، اردوهای جهادی، گسترش فعالیت‌های پژوهشی و ویژه برنامه‌های 27 آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه مطرح شد.»


در ادامه حاضران به بیان دیدگاه ها، نظرات و چگونگی برپایی و برگزاری مراسم و برنامه های آذر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته