دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آبان 1396 - 12:52
عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس در گفت وگو با آنا

من هم شنیده‌ام پسر داورزنی در برکناری «خیمنز» نقش داشت/ داوری نفراتی که در کمیته فنی رای به برکناری خیمنز دادند را در رسانه‌ها اعلام کند

همایون امیری گفت: من هم شنیده‌ام پسر داورزنی در برکناری «خیمنز» نقش داشته‌است.
کد خبر : 233449

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،همایون امیری عضو کمیته فنی فدراسیون بوکس در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل برکناری «خیمنز» از سرمربیگری تیم ملی و تاثیر پسر محمدرضا داورزنی در این برکناری گفت: «خیمنز مربی خوبی بود و از نظر فنی بهتر از مربیان داخلی بود. در بحث برکناری خیمنز دلایل مختلفی مطرح شد که آخرین دلیل هم دست داشتن پسر معاون وزیر در این موضوع بود که من هم شنیدم اما چون در جریان کامل نیستم نمی‌توانم این حرف را تایید کنم.»


وی ادامه داد: «در بحث برکناری خیمنز اگر کمیته فنی تصمیم می‌گرفت و پیشکسوتان این رشته نظر می‌دادند توجیه منطقی داشت اما وقتی آقای داوری که رشته تخصصی‌اش دوومیدانی است و 2 ماه بعد از حضورش در فدراسیون بوکس به تنهایی دست به چنین کاری می‌زند نمی‌توان گفت که این برکناری به دلیل فنی بوده‌است.»


امیری افزود: «سرپرست فدراسیون در همه جا اعلام کرده‌است که کمیته فنی تصمیم گرفت که خیمنز را برکنار کنیم اما من از داوری می‌خواهم اسامی نفراتی که در کمیته فنی رای به برکناری خیمنز دادند را در رسانه‌ها اعلام کند. هیچ کدام از اعضای کمیته فنی در جریان نبودند و خودش به تنهایی این تصمیم را گرفت. مساله مهم در برکناری خیمنز پول بیت المالی است که آقایان پرداخت کردند تا رضایت این مربی را جلب کنند و متاسفانه در فدراسیون روابط جای ضوابط را گرفته‌است.»


عضو کمیته فنی فدراسیون در مورد انتخاب اکبر احدی به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: «انتخاب اکبر احدی هم یکی از کارهایی است که داوری برای تبلیغ در انتخابات انجام داد. تیم ملی بوکس قرار نیست به هیچ مسابقه‌ای اعزام شود و اگر سرپرست فدراسیون اجازه می‌داد تا بعد از انتخابات تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود بهتر بود.»


امیری در مورد برخی کارهایی که داوری در راس فدراسیون برای پیروز شدن در انتخابات انجام می‌دهد افزود: «داوری در این روزها تغییراتی را در هیات‌های استانی بوجود آورد که در انتخابات به نفع او کار کنند. وقتی شخص اول فدراسیون این کارها را انجام می‌دهد تاثیر زیادی در انتخابات دارد. داوری اگر راست می‌گوید و هیچ تبلیغی نمی‌کند بهتر است مانند سایر نامزدها کارش را انجام دهد و دست به عزل و نصب‌های بی‌مورد نزند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته