دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1396 - 13:54

ارسال سومین کامیون هدایای کسبه حادثه‌دیده پلاسکو به مناطق زلزله‌زده

رئیس شورای متحد ساختمان پلاسکو اعلام کرد: سومین کامیون کمک‌های کسبه حادثه‌دیده پلاسکو و مجتمع‌های تجاری اطراف برای مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.
کد خبر : 233254

علیرضا تهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آنا با اشاره به ارسال محموله 15 تنی هدایای کسبه پلاسکو طی روزهای گذشته از ارسال سومین کامیون حاوی کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اعلام کرد: پس از ارسال این کامیون، مراجعات سایر کسبه همچنان ادامه دارد و بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان هفته مرسوله دیگری به غرب کشور ارسال خواهد شد.


وی از پیش‌بینی ستادی در مجاور ساختمان پلاسکو سابق برای جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی خبر داد و گفت: همه کسبه و فعالان بازار و همچنین مردم عادی می‌توانند با دوستان حاضر در این ستاد هماهنگ کنند.


تهرانی با تقدیر از همه کسانی که در این حرکت انسان‌دوستانه شرکت داشتند، افزود: علاوه بر کسبه حادثه‌دیده پلاسکو، باید از کسبه پاساژ مجاور که از دقایق اولیه پیش قدم شدند و در این چند روز پذیرای دوستان پلاسکویی بودند و نیز کسبه اطراف که کمک‌های زیادی داشته و حتی مغازه‌های خود را برای دپو اجناس در اختیار دوستان ستاد قرار دادند، باید تقدیر کرد.


وی ابراز امیدواری کرد: این حرکت‌های خیرخواهانه و انسان‌دوستانه همچنان ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته