دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 14:52

بازدید سرزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از واحد نی ریز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، در بازدیدی سرزده از قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز دیدن کرد.
کد خبر : 233044

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در بازدید و گفتگو با کارکنان واحد نی ریز و تشکیل جلسه پرسش و پاسخ، همه نظرات و پیشنهادهای کارمندان واحد نی ریز را استماع کرد.


وی با ذکر این مطلب از قول دکتر رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در امر درآمدزایی آتش به اختیار هستید از همه کارکنان و اساتید واحد خواست که با جدیت در پی ایجاد منابع درآمدزا از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود در واحد، تصویب رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی، راه اندازی مدرسه سما، اخذ مجوز و تشکیل تعاونی چند منظوره ، اخذ مجوز پمپ بنزین و گازوئیل و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای باشند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز از همکاری خود در تمام زمینه‌ها به منظور مساعدت به واحد نی ریز خبر داد و عنوان کرد: «انتظار دارم در دیدار و بازدید بعدی که ان شاءالله به مناسبت 16 آذر روز دانشجو از این واحد خواهم داشت گزارشی از روند کارهای انجام شده در زمینه پیشنهادات ارائه شده داشته باشیم.»


دکتر کاوه پیش قدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و دبیر هیات امنای این استان، پیش از ظهر واحد نی ریز را به قصد بازدید از واحد استهبان ترک کرد. قرار است در بعد از ظهر امروز شنبه 27 آبان نیز بازدیدی از سوی دکتر کاوه پیشقدم از مجتمع نحقیقاتی کشاورزی دانشگاه آژاد اسلانی نی ریز واقع در 5 کیلومتری شهر قطروئیه صورت گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب