دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 12:04
توکلی به آنا خبرداد:

چهارشنبه آخرین مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت کاردانی به کارشناسی

مهلت تکمیل ظرفیت رشته‌های تحصیلی صرفاً براساس سوابق تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی چهارشنبه اول آذر پایان می‌یابد.
کد خبر : 232971

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا اظهار کرد: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال ۱۳۹۶ از سوم آبان آغاز شده و تا اول آذر ماه ۹۶ ادامه دارد.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور یادآوری کرد تمامی داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند) می توانند براساس اطلاعیه سازمان سنجش تا مهلت زمانی اعلام شده برای ثبت‌نام مراجعه کنند.


او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای یا مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و کسب اطلاع از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله نسبت به شرکت و انتخاب کدرشته محل مورد تقاضای خویش اقدام کنند.


توکلی تاکید کرد: تا امروز ۲۷ آبان ماه ۹۶ تعداد ۹ هزار و ۲۳۸ نفر در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته‌های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته ثبت نام کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته