دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 12:35

ارسال محموله اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز

یک دستگاه کامیون حاوی اقلام مورد نیاز زلزله‌زدگان از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به مناطق زلزله زده ارسال شد.
کد خبر : 232953

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، بعد از وقوع زلزله، دکتر محمد کاظم کاوه پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس از رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی استان خواست تا با تشکیل ستادهایی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در میان استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کنند.


دکتر نریمان کارجو رافع از اعضای هیات علمی واحد شیراز که نقش بسزایی در راه اندازی این ستاد در واحد شیراز داشت، اظهار کرد: «ضرورت تامین مایحتاج برای آسیب دیدگان زلزله بار دیگر اتحاد، همدلی و مشارکت ملت ایران را در لحظات حساس به نمایش گذاشته است و بی‌شک کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی در کاهش درد و رنج هموطنان آسیب دیده داشته باشد.»


وی با بیان اینکه حس همکاری، نیکوکاری و نوع دوستی میان ایرانیان زبانزد همگان است، خاطرنشان کرد: «پایگاه جمع آوری و ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی استادان، کارکنان و دانشجویان نوع‌دوست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز جهت مردم مناطق زلزله زده. در دو مکان و طی دو روز اقدام به جمع‌آوری این کمک‌ها کرد و شاهد استقبال پروشور دانشگاهیان نسبت به این امر خیر بودیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته