دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 11:40
نماینده مردم کرمانشاه در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد:

عدم هماهنگی میان مسئولان در توزیع چادر و پتو/ دست و پنجه نرم کردن زلزله‌زدگان با سرمای سوزناک

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس تاکید کرد که بیش از 5 روز از وقع زلزله می‌گذرد ولی هنوز به بسیاری از مردم چادر و پتو داده نشده است.
کد خبر : 232947

سیدقاسم جاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به سرپل ذهاب اظهار کرد: ما از وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله‌زده رضایت نداریم، زیرا مردم از شرایط راضی نیستند. کمک‌های مردمی به وفور در مناطقی مانند سرپل ذهاب، ازگله و... دیده می‌شود اما متاسفانه مدیریت توزیع کمک‌های مردمی تا الان ضعیف بوده است. یعنی وحدت فرماندهی میان مسئولان سیاسی، اجرایی و لشکری وجود ندارد.


او با تاکید بر اینکه مردم ایران همبستگی خودشان را با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده تاکنون ثابت کرده‌اند، افزود: متاسفانه این کمک‌ها به نحو شایسته و مطلوب میان آسیب‌دیدگان و آورگان توزیع نمی‌شود.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بیش از 5 روز از وقع زلزله می‌گذرد ولی هنوز به بسیاری از مردم چادر و پتو داده نشده است. خانواده‌هایی وجود دارند که تا صبح با سرمای سوزناک دست و پنجه نرم می‌کنند زیرا چادر و پتویی از سوی دستگاه‌های متولی به مردم داده نشده است.


جاسمی ادامه داد: بعد از وقوع زلزله، امداد و نجات در مرحله اول قرار داشت، مسئولان در مرحله دوم باید به فکر اسکان مردم در مناطق زلزله‌زده باشند و امکاناتی را در اختیار آورگان و آسیب‌دیدگان قرار دهند در حالی که با سوءمدیریت هنوز چنین اتفاقی برای ساکنان رخ نداده است.


او تاکید کرد: متولی امر در خصوص توزیع چادر و پتو با هلال احمر است اما متاسفانه مردم به دلیل عدم وحدت فرماندهی و هماهنگی میان مسئولان کماکان در حال رنج هستند.


به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا به سرپل ذهاب، در جلسه ستاد بحران هرکدام از ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی امر در امدادرسانی به مردم از یکدیگر ناراضی بودند و تقصیر و کوتاهی در خدمات رسانی به زلزله‌زدگان را بر گردن یکدیگر می‌انداختند. زلزله‌زدگان و مردم غیور کردزبان از عدم توزیع صحیح چادر و پتو از هلال احمر گلایه دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته