دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 09:53
با پیام فاضل لاریجانی آغاز شد

پویش #کنارتم_هموطن در واحد آیت الله آملی

با پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی پویش #کنارتم_هموطن  همراه با جمع آوری کمک های نقدی و  اعزام امداد گران دانشجو این واحد دانشگاهی به غرب کشورآغاز شد .
کد خبر : 232911

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فاضل لاریجانی در پی وقوع حادثه‌ی تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور که به جان‌باختن و زخمی شدن جمعی از هم‌میهنان عزیز انجامید، با صدور پیامی ضمن همدردی با مردم کرمانشاه، کشته و زخمی شدن هموطنان عزیز را تسلیت گفت .


در بخشی از این پیام آمده است :خبر وقوع حادثه تلخ زلزله در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان عزیز در شهرهای سرپل ذهاب، اسلام آباد و مناطق مجاور، موجب تأسف و تألم روحی و قلبی اینجانب و همکاران دانشگاهی شد.


با ابراز همدردی و اعلام مراتب آمادگی استادان ، کارکنان و دانشجویان برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده، این ضایعه دردناک را به مردم غیور و بزرگوارکرمانشاه، به ویژه خانواده‌های آسیب دیده و عزادار تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال برای جان باختگان فقید این حادثه، رحمت واسعه الهی، برای مصدومان عزیز شفای عاجل و برای بازماندگان، صبر و مغفرت مسألت دارم.


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با راه اندازی پویش« #کنارتم_هموطن» با جمع آوری کمک های نقدی به کمک حادثه‌ دیدگان حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور شتافته است .


همچنین تیمی از امدادگران دانشجویان عضوکانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی به مناطق حادثه دیده استان کرمانشاه اعزام شده است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب