دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 آبان 1396 - 09:14
سرپرست واحد قائم شهر تاکید کرد:

توجه ویژه به امورفرهنگی و فوق برنامه در مدارس سما

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر خطاب به مدیران مدارس سما قائم شهر با بزرگ و مهم خواندن کار  و فعالیت مدیران از آنها خواست تا نسبت به امور فرهنگی و فوق برنامه که وجه تمایز نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظامها است اهتمام ویژه داشته باشند.
کد خبر : 232893

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید حسین ابراهیمیان از منصوریان رئیس آموزشکده سما و همه پرسنل آن قدرانی کرد و خطاب به مدیران مدارس سما ده نکته اساسی که از سیاست های مدیریت جدید دانشگاه است را متذکر شد و ابراز امیدواری کرد که این موارد مورد توجه مدیران قرار گیرد.


ابراهیمیان با توجه به این نکته که نظم و برنامه ریزی یکی از مهمترین عوامل در امر آموزش است خواستار صرفه جویی و انضباط مالی، نظارت و ارزیابی مستمر، حفظ وحدت و همدلی و پرهیز از تفرقه و جوسازی و شایعه پراکنی ها، اخلاق مداری و حفظ حرمت و احترام، ارتباط با دانشگاه و بازدیدهای علمی دانش آموزان از امکانات دانشگاه، جذب حداکثری و تولید علم و ایده و کارآفرینی، استفاده از اساتید مجرب و اجرای دقیق بخشنامه ها و مقررات شد.


حسین منصوریان معاون و رئیس آموزشکده سما قائم شهر نیز گزارشی اجمالی از روند فعالیتهای آموزشی؛ پژوهشی و فرهنگی مدارس سما ارائه کرد.


درپایان مدیران مدارس نظرات خود در زمینه های مختلف اداری و آموزشی بیان کردند.


جلسه مدیران همه مقاطع تحصیلی مدارس سما با حضور دکتر ابراهیمیان ،معاون سما و مدیران مدارس سما در حوزه معاونت سما برگزارشد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته