دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شماره دوم نشریه اقتصادی «تصمیم» منتشر شد

دومین شماره از نشریه اقتصادی «تصمیم» در دوره جدید با مطالبی همچون «عباس آخوندی از مشکلات راه و شهرسازی می‌گوید»، «دولت، ملت، مجلس»، «چه کسانی به مجلس نهم باختند؟»، «مسکن بالا می‌رود اما آرام آرام»، «بانک‌ها از فوتبال گریزانند»، «مرثیه صنعت نفت با قافیه بانک» و... در خردادماه منتشر شد.
کد خبر : 23288

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، دومین شماره از نشریه اقتصادی «تصمیم» به صاحب امتیازی موسسه مهام رسانه، مدیر مسئولی علی پاکزاد و سردبیری آذر جزایری در 100 صفحه منتشر شد.


علی پاکزاد در سرمقاله این نشریه زیر عنوان «تصمیم‌سازان افکار‌عمومی رسانه‌ها» با اشاره به مساله نرخ بنزین نوشته است: «افزایش قیمت بنزین البته به تلخی تجربه دولت دهم نبود اما این سوال را ایجاد می‌کند که چرا باید اینگونه باشد؟ تصویری که عملکرد دولت دهم به نمایش می‌گذاشت به توعی تداعی کننده نبود اعتماد متقابل بود بین تصمیم‌گیران و مردم... با روی کار آمدن دولت اعتدال انتظار می‌رود این خبط دیگر شکل اجرایی به خود نگیرد...»


در صفحه 7 «تصمیم» گفت‌وگویی با عباس آخوندی منتشر شده است که با اشاره به مشغله زیاد این وزیر در وزارت راه و شهرسازی، او را «آقای گرفتار» معرفی کرده‌اند.


این نشریه همچنین صفحاتی را به شرایط اقتصادی در استان مازندران و بررسی عملکرد نمایندگان این استان در مجلس نهم اختصاص داده و در ادامه به برخی رویکردهای سیدهادی حسینی، شجاعی کیاسری، محمد دامادی و قاسم احمدی لاشکی، یوسفیان، نیاز‌آذری، فیاضی، خنکداری، شریعت‌نژاد، علی اکبر ناصری، مقداد نجف‌نژاد و احمدعلی مقیمی، نمایندگان این استان در مجلس را به چاپ رسانده است.


«ایرانیان از قانون اساسی تا امروز»، «لوکوموتیو مسکن؛ امید دولت یازدهم برای رشد اقتصادی»، مسکن بالا می‌رود اما آرام آرام» و... عناوینی هستند که طی آن، نشریه تصمیم به مساله مسکن و اجاره بها پرداخته است. گزارش اختصاصی «تصمیم» از ترکیه، و بررسی وضعیت مسکن و اجاره بها خانه در این کشور،‌بخش دیگری از این نشریه است.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته