دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تنهایی مشتزن «چپ‌دست» پس از قتل همسرش + تصاویر و ویدئو (تریلر)

جیک جیلنهال بازیگر «شبگرد» به زودی با فیلم «چپ‌دست» به روی پرده باز می‌گردد. در این فیلم ریچل مک‌آدامز، نیومی هریس، فارست ویتاکر و «50 سنت» خواننده رپ نیز حضور دارند.
کد خبر : 23287

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر فیلم «چپ‌دست» (Southpaw) منتشر شد. درام ورزشی «چپ‌دست» تازه‌ترین فیلم آنتوان فوکوآ سازنده «برابری‌بخش»، «روز تمرین» و «تیرانداز» است که از روز 24 جولای (2 مرداد) به روی پرده خواهد آمد.



در فیلم «چپ‌دست» جیک جیلنهال در نقش یک قهرمان مشت‌زنی ظاهر می‌شود که در اوج موفقیت و شهرت و محبوبیت، بازنشستگی خود را از حرفه‌اش اعلام کرده است تا به زندگی خانوادگی خود سر و سامانی ببخشد، اما در مراسم اعلام بازنشستگی با یکی از رقبای خود درگیر می شود و در این جریان همسرش به قتل می رسد. با این حادثه دنیای او از هم می‌پاشد و آخرین امید این ورزشکار برای حفظ دخترش، بازگشت به رینگ مشتزنی است.



جیک جیلنهال نامزد جایزه اسکار برای «کوهستان بروکبک» و همچنین بازیگر «زودیاک»، «زندانیان»، «دشمن»، «برادران» و «شاهزاده پارسی» که سال گذشته برای ایفای نقش اصلی فیلم «شبگرد» نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بود، تا پایان امسال فیلم‌های «اورست» و «ویرانگری» را نیز بر روی پرده خواهد داشت.


پوستر فیلم «چپ‌دست»


از دیگر بازیگران فیلم «چپ‌دست» می‌توان به ریچل مک‌آدامز، نیومی هریس، فارست ویتاکر و «50 سنت» خواننده رپ اشاره کرد.




جیک جیلنهال بازیگر پشت صحنه «چپ‌دست» تمرین مشتزنی می‌کند


تریلر فیلم «چپ‌دست» را می‌توانید در ویدیوی ذیل تماشا کنید:






تریلر «چپ‌دست» - فرمت: MP4 حجم: 3.8 مگابایت


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب