دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گزارش تمرین استقلال

آبی‌پوشان متحیر از آمار فروش پیراهن شان برای زلزله زدگان

تمرین امروز تیم استقلال تحت تاثیر زلزله کرمانشاه و فروش پیراهن های آنها قرار گرفت.
کد خبر : 232833

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال بعد از بازگشت اعضای این تیم از اردوی یک هفته‌ای کیش از ساعت 12 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.


* بازیکنان تیم استقلال پیش از آغاز تمرین در خصوص استقبالی که مردم از حراج پیراهن آبی‌پوشان برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور انجام داده بودند صحبت کردند و مدعی بودند فکر نمی‌کردند این همه پیام برای خرید پیراهن‌ها ارسال شود. ظاهراً قرار است طی روزهای آتی این کمک‌ها به دست مردم زلزله‌زده کرمانشاه برسد.


* امید ابراهیمی، روزبه چشمی و ووریا غفوری سه ملی‌پوش تیم استقلال که در اردوی کیش حضور نداشتند امروز در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرده و با بازیکنان خوش و بش کردند. این سه نفر پیش از آغاز تمرین امروز در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.


*شفر پیش از شروع تمرین امروز با امید ابراهیمی به صورت جداگانه صحبت کرد.


* پیش از آغاز تمرین امروز شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان برای دقایقی با شاگردانش صحبت کرد و بعد از گفت‌وگویی کوتاه آنها را در اختیار ساناک مربی اهل چک قرار داد.


* تعدادی از بازیکنان تیم استقلال با TRX مشغول کار کششی شدند.


* روزبه‌ چشمی در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی گفت‌و‌گو کرد.


* نصرالله عبداللهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.


* بازیکنان تیم استقلال بعد از گرم کردن بدن‌های خود کار تاکتیکی را در قالب دو گروه و در نیمی از زمین زیر نظر سرمربی آلمانی انجام دادند.


* تمرینات تیم استقلال تا روز بازی با سیاه‌جامگان پشت درهای بسته برگزار می‌شود و آبی‌پوشان یکشنبه تهران را به مقصد مشهد ترک خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته