دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1396 - 14:00

دیدار وزرای خارجه ایران، ترکیه و روسیه در آنتالیا

وزیر امور خارجه ترکیه گفت که پیش از نشست سه‌جانبه‌ روسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران روز چهارشنبه 22 نوامبر ( 1آذر) در شهر سوچی، وزیران خارجه سه کشور آخر هفته در آنتالیا دیدار خواهند داشت.
کد خبر : 232827

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از آناتولی، مولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه پس از دیدار با جبران باسیل، همتای لبنانی خود طی نشست خبری مشترک در آنکارا اعلام کرد:"پیش از نشست سه‌جانبه‌ روسای جمهور ترکیه، روسیه و ایران روز چهارشنبه 22 نوامبر ( 1آذر) در شهر سوچی، وزیران خارجه سه کشور آخر هفته در آنتالیا دیدار خواهند داشت".


وی افزود: "در سوچی نشست سه جانبه‌ای صورت خواهد گرفت. به دنبال آن ابتدا مقامات عالی رتبه و کارشناسان‌مان دیدار خواهند کرد. همچنین به عنوان وزرای خارجه سه کشور نیز آخر هفته در آنتالیای ترکیه دیدار خواهیم کرد. در این نشست نتایج حاصل تا کنون را ارزیابی خواهیم کرد".


چاووش‌اوغلو با بیان اینکه وزیر خارجه لبنان همچنین استعفای سعد حریری، نخست وزیر مستعفی این کشور را نیز مورد بحث قرار داده‌اند، گفت: "ما از وحدت و یکپارچگی خاک لبنان حمایت می کنیم و در با هرگونه تحولاتی که ثبات لبنان را تهدید بکند، مخالف هستیم".



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته