دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس خبر داد؛

تلاش مجلس و دولت برای ایجاد یک‌میلیون و 200 هزار شغل در کشور

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام توان مجلس و دولت برای ایجاد یک‌میلیون و 200 هزار شغل در کشور است، افزود: موضوع اشتغال باید در کشور جدی گرفته شود.
کد خبر : 232743

به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، امیر خجسته امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه در دهه وقف باید فرهنگ وقف در بین مردم بیش از گذشته ترویج شود، افزود: باید در زمینه فرهنگ وقف تبلیغات و اطلاع‌رسانی شود تا مردم ترغیب به ایجاد وقف شوند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باقیات‌الصالحات هیچ وقت فراموش نمی‌شود، بیان کرد: افراد متمکن می‌توانند در حوزه وقف ورود پیدا کند.


وی با اشاره به اینکه اکنون نیاز مبرم جامعه اشتغال است، افزود: جوانی که فارغ‌التحصیل می‌شود نیاز به شغل دارد، شغل موجب امید به زندگی شده و ازدواج و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد.


خجسته با بیان اینکه تمام توان مجلس و دولت برای ایجاد یک‌میلیون و 200 هزار شغل در کشور است، افزود: موضوع اشتغال باید در کشور جدی گرفته شود.


وی با بیان اینکه سرمایه مردم باید به سمت اشتغال سوق داده شود، اظهار کرد: باید به سوی اقدامات اشتغالزا پیش رفته و جوانان را با مهارت و مسائل فنی و کاربردی آشنا کنیم.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای ایجاد اشتغال فرهنگسازی شود، افزود: وقفیات باید به سمت کارگاه‌هایی سوق داده شود که اقدام به مهارت‌آموزی برای جوانان می‌کنند تا این افراد بتواند برای ایجاد اشتغال مهارت کسب کنند.


وی با اشاره به اینکه کشور ما مهارتی نیست، ادامه داد: واقفان می‌توانند با هدایت نیت خود به سمت فنی کردن و آموزش جوانان برای ایجاد اشتغال در راستای رفع این نیاز مبرم جامعه قدم بردارند.


خجسته با بیان اینکه هر کس یک شغل ایجاد کند یک قهرمان ملی است، بیان کرد: باید بتوان با فرهنگسازی و برگزاری جلسات و تبلیغ و تشویق، واقفان به سمت ایجاد اشتغال سوق داد.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته