دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1396 - 11:24
فرماندار قصر شیرین؛

چادر مهم‌ترین نیاز مردم قصر شیرین است

فرماندار قصر شیرین مشکل توزیع آب و چادر را یکی از مشکلات جدی مردم زلزله‌زده دانست و گفت: امیدواریم تا دو روز آینده نیز وضعیت اسکان مردم این منطقه ساماندهی شود.
کد خبر : 232593

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، فرامرز اکبری، فرماندار قصر شیرین در مورد آخرین وضعیت مردم زلزله زده در این منطقه اظهار کرد: خوشبختانه شرایط بحرانی را پشت سر گذاشته ایم و اقدامات درمانی نیز به خوبی صورت گرفته است، همچنین اسکان مردم به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.


وی افزود: با توجه به اینکه خطوط انتقال آب تا شعاع 100 کیلومتری گل آلود و کدر و آسیب دیده است هنوز با مشکل آب آشامیدنی در منطقه رو به رو هستیم البته هم اکنون آب آشامیدنی مردم از طریق تانکرهای انتقال آب و آب معدنی صورت می‌گیرد اما به اندازه کافی نیست.


اکبری ادامه داد: با کمک دولت و خیرین از شرایط بحرانی عبور کردیم و امیدواریم تا دو روز آینده نیز وضعیت اسکان مردم این منطقه ساماندهی شود.


وی از هلال احمر خواست به میزان لازم چادر و موکت و کیسه های نایلونی در اختیار مردم قرار دهند زیرا هنوز هم چادر یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم برای اسکان است.


اکبری همچنین از مردم عزیز و خیرین کشور درخواست کرد کمک‌های خود را از طریق ستاد بحران کشور و هلال احمر در اختیار مردم زلزله زده قرار دهند و از حضور در مناطق زلزله زده خودداری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب