دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1396 - 11:05

انتشار فراخوان طراحی تندیس جشنواره کتاب سال

نخستین «جشنواره کتاب سال سبک زندگی» با انتشار فراخوانی از هنرمندان برای شرکت در طراحی تندیس جشنواره دعوت کرد.
کد خبر : 232557

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط‌عمومی جشنواره، طبق این فراخوان هنرمندان باید علاوه برالمان‌های استفاده شده به شکل مستقیم یا غیر مستقیم موضوعات جشنواره (/ سبک زندگی / الگوی ایرانی اسلامی) را مورد توجه قرار دهند. همچنین بهره گیری هنرمندانه از اصول ومبنای هنرهای تجسمی و قابلیت تولید آرم (نشان)، لوح، تندیس و ... را رعایت کرده و از هرگونه کپی برداری خودداری کنند. همچین طراحی این اثر باید با دید مناسب از تمامی زوایا بوده و قابلیت لازم در حجم‌سازی به صورت دو بعدی و سه ‌بعدی را دارا باشد.
علاقمندان برای ارسال طرح باید به شرایط و مقررات زیر توجه کنند: ۱- محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد ، ۲ – طرح‌ها به صورت فایل تصویری با دقت ۳۰۰ dpi از چهار جهت اصلی به دبیرخانه جشنواره ارسال شوند ، ۳- طراح می‌بایست توضیحات مفهومی طرح، نحوه اجرا و مواد پیشنهادی برای ساخت تندیس را اعلام کند، ۴ – مشخصات شرکت‌ کننده شامل نام، نام خانوادگی، کد ملی، شماره تماس و نشانی بروی آثار ارسالی درج گردد.
بر اساس اعلام دبیرخانه این دوره از جشنواره، هنرمندان حداکثر تا دهم دی ماه سال جاری می‌توانند آثار خود را برای شرکت در این مسابقه به نشانه اینترنتی https://Www.lifestylebook.ir و یا به ایمیل lifestylebook.fest@gmail.com ارسال نمایند. همچنین دبیرخانه جشنواره به آدرس تهران - میدان فلسطین - خیابان شمس - کوچه تبریز - پلاک ۳۰ و شماره تلفن ۸۸۹۷۸۲۷۷.۸۸۹۷۸۲۷۵ پاسخگوی مراجعات حضوری و تماس تلفنی هنرمندان خواهد بود.
بر اساس تصمیم دبیرخانه به هر 3 اثر برتر این مسابقه مبلغ 20.000.000ریال هدیه تعلق خواهد گرفت و اثر برگزیده نیز 80.000.000 ریال هدیه نقدی دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است. نتایج نهایی آثار برگزیده این فراخوان در تاریخ متعاقبا اعلام می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب