دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

بریدن نوارپیروزی‌های آقا معلم هدف برزیلی‌های آبادان

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با انجام دو بازی آغاز می‌شود.
کد خبر : 232173

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،‌ هفته دوازدهم هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر امروز با برگزاری دو دیدار آغاز می‌‌شود و 6 دیدار دیگر نیز دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.


طبق برنامه از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز گسترش فولاد میزبان استقلال خوزستان خواهد بود. این دیدار نبرد تیم‌های ته جدولی است. گسترش که با فیروز کریمی در آخرین دیدار خود در خانه صنعت‌نفت به پیروزی رسید با 11 امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاده است. استقلال خوزستان هم در بازی قبلی‌اش موفق شد سیاه‌جامگان را شکست دهد و حالا با 10 امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.


در دومین مسابقه امروز هم از ساعت 15:15 پیکان از صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه شهدای قدس پذیرایی می‌کند.پیکان هفته قبل با شکست سپاهان در خانه‌اش به رکورد 7 پیروزی در لیگ برتر رسید و حالا به عنوان رکورددار پیروزی در تاریخ رقابت‌های لیگ از صنعت‌نفتی پذیرایی می‌کند که باخت برابر گسترش آخرین تجربه‌اش در مسابقات این فصل بوده است. پیکان با 23 امتیاز تیم سوم جدول رده‌بندی است و صنعت‌نفت هم با 13 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد. شاگردان مجید جلالی امروز به دنبال هشتمین پیروزی متوالی‌شان در لیگ برتر هستند و باید دید شاگردان فراز کمالوند می‌توانند نوار پیروزی‌های پیکانی‌ها را قطع کنند یا بدون امتیاز به آبادان بازمی‌گردند.


*برنامه و اسامی داوران دو دیدار ابتدایی هفته دوازدهم لیگ برتر:


چهارشنبه 24 آبان
گسترش فولاد – استقلال خوزستان / ساعت 14:30 – ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
علی میرغفاری – قهرمان نجفی – براتعلی مولوی – علی احمدی – ناظر: فریدون اصفهانیان


پیکان تهران – نفت آبادان / ساعت 15:15 – ورزشگاه شهدا شهر قدس
شاهو اصلانی – علی دودانگه – عسگر محمدی – امید جمشیدی – ناظر: حسین خانبان





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته