دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 13:15
در گفت‌و‌گو با آنا

سرمربی تیم ملی‌کاراته: برای کودتا نیامده ام/ «بله قربان‌گو» نیستم

غلامرضا دباغیان گفت: به کسی اجازه دخالت در مسائل فنی را نمی دهم.
کد خبر : 23192

سرمربی تیم ملی کاراته در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «امروز بعدازظهر مرحله اول اردوی تیم ملی کاراته با حضور 15 کاراته کای برتر کشور آغاز و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و در نهایت از این جمع 10 نفر به مسابقات آسیایی که در ژاپن برگزار خواهد شد اعزام می شوند.»


دباغیان درباره اختلافات پیش آمده میان رئیس فدراسیون کاراته و سرمربی سابق تیم ملی عنوان کرد: «من اطلاع زیادی از اختلاف این دو ندارم، اما با توجه به شناختی که از سمندر دارم، وی انسان خوش قلبی است. ضمن اینکه آرین‌خو هم یکی از کسانی بود که با من تماس گرفت و سرمربیگری در تیم ملی را به من تبریک گفت. من از هیچ‌کدام از این دو نفر بدی ندیده ام.»


سرمربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا وی نیز همانند مربیان پیشین تیم ملی به دنبال کودتا خواهد بود؟‌ عنوان کرد: «من برای کودتا نیامده‌ام. هدفم از حضور در تیم ملی، کمک به کاراته ایران است. من به مدت 16 سال سابقه مربیگری در تیم ملی دارم و در تمام این سال‌ها به دنبال سهم خواهی نبوده‌ام. سال 85 بود که خودم از سرمربیگری تیم ملی کاراته استعفا دادم. حتی قبل از سرمربیگری آرین‌خو در تیم ملی، رئیس فدراسیون از من خواست این سمت را بپذیرم، اما من قبول نکردم. ضمن اینکه استفاده از واژه‌هایی نظیر کودتا، آن هم در ورزش کاراته به هیچ عنوان زیبنده نیست. من تصور نمی کنم رئیس فدراسیون کاراته از این کلمه برای سرمربی سابق تیم ملی استفاده کرده باشد.»


دباغیان درباره این مطلب که گفته می شود رئیس فدراسیون در مسائل فنی و غیر فنی تیم ملی دخالت می کند، گفت: «تا روزی که من در تیم ملی هستم اجازه دخالت به کسی را نمی دهم. در طی این سالها که در کاراته فعالیت می کردم هیچگاه بله قربان گو نبوده ام و همیشه کاری را انجام داده ام که به نظرم درست بود. اگر زمانی برسد که کسی بخواهد نظرش را به من تحمیل کند حتی یک لحظه هم در آنجا نمی مانم. البته یکسری مسائل است که طبیعتا باید با نظر و مشورت رئیس فدراسیون صورت بگیرد چرا که او حکم سرمربیگری من در تیم ملی را امضا کرده و در بعضی مسائل باید تابع نظر او باشم.»


انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ملی
ارسال نظر
قالیشویی ادیب