دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 خرداد 1394 - 12:45
در بازدید از حوزه‌های امتحانی

رئیس واحد بوشهر: آموزش عالی، رکن اصلی توسعه است/ کیفی‌سازی آموزش باعث پویایی و بالندگی جامعه می‌شود

دبیر هیأت امنای استان بوشهر با تأکید بر اینکه رضایت دانشجویان از نحوه برگزاری امتحانات نشات گرفته از رفتار و منش استادان ، مراقبان و مسئولان برگزاری امتحانات و نشان از همدلی و تلاش تمامی همکاران است، گفت : امتحانات پایان ترم، نتیجه تلاش و کوشش‌های شبانه روزی دانشجویان در طول هر نیمسال تحصیلی است.
کد خبر : 23191

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، دکتر یوسف قیصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به همراه دکتر فاضل امیری معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مهندس یوسف مردانی مدیر آموزش واحد بوشهر از حوزه‌های امتحانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 قرار گرفت.


وی نظم و انضباط در برگزاری امتحانات را یک اصل مهم دانست و بیان کرد: باید محیطی مناسب، آرام و با طراوت ایجاد کنیم تا دانشجویان با آسودگی خاطر در امتحانات شرکت کنند.








با برنامه ریزی دقیق، استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود و روی آوردن به پژوهش و تحقیق می توان به سمت کیفی‌سازی گام برداشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با توجه به رشته های الکترونیکی در دانشگاه افزود: واحد بوشهر برگزار کننده امتحانات الکترونیک در سطح استان بوده که شیوه برگزاری آزمون‌های الکترونیکی به لحاظ فنی، سرعت بالای اینترنت و فضای برگزاری آزمون رضایت بخش است.


قیصری با تأکید بر اینکه آموزش عالی رکن اصلی توسعه است، گفت: کیفی‌سازی آموزش باعث پویایی و بالندگی جامعه می‌شود.


دبیر هیأت امنای استان بوشهر برنامه ریزی در تمام حوزه‌ها به ویژه آموزش عالی را امری مهم و ضروری دانست و بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات موجود و روی آوردن به پژوهش و تحقیق می‌توان به سمت کیفی‌سازی گام برداشت.




وی با تأکید براینکه نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه جانبه جامعه بی‌بدیل است، گفت: دانشگاه بازوان توانمند مدیران اجرایی کشور است.


قیصری همچنین در پایان جلسه با تنی چند از دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت و گفت: نظم و انضباط در تمامی مراحل زندگی شخصی و کاری نقش مهمی ایفا می کند و نظم و جدیت در تحصیل لازمه آغاز مستقل شدن و ورود به جامعه است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر تصریح کرد: هر کدام از شما جوانان می توانید در آینده مسئولی توانمند، نویسنده‌ای ارزشمند، وکیلی زبردست، اندیشمندی عالم و.... باشید که لازمه آن الگو قرار دادن شهدا، عالمان، اندیشمندان و دانشمندان بزرگی چون شهید همت، شهید باکری، شهید علیمحمدی، علامه جعفری، ابن سینا، زکریای رازی، ابوریحان، فارابی و.... در زندگی خود است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته