دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1396 - 12:47

تغییر 33 شغل آلاینده به غیر آلاینده در منطقه 10 تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 10 تهران از صدور اخطار به 425 واحد صنفی و تغییر 33 شغل آلاینده به غیر آلاینده در منطقه خبر داد.
کد خبر : 231808

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، امیر رشیدی ضمن اعلام این خبر با اشاره به تلاش برای رفع اغتشاشات و کاهش آلودگی های زیست محیطی با اجرای مستمر طرح بازبینی و کنترل واحدهای صنفی گفت: از ابتدای سال جاری با نظارت بر واحدهای صنفی 425 فقره اخطار به واحدهای صنفی آلاینده صادر شده است.


وی با اشاره به بازبینی کنترل و به روز رسانی بالغ بر 960 پرونده دارای آراء بند 20 افزود: واحدهای خدمات خودرویی، میوه فروشان و نمایشگاه های اتومبیل با عدم رعایت موارد زیست محیطی و سد معبر بیشترین مشاغل آلاینده را تشکیل می‌دهند و بر همین اساس با اجرای طرح ضربتی ساماندهی اصناف در نقاط آلوده با همکاری نواحی 3 گانه و سارمان آتش‌نشانی اخطارهای لازم برای واحدهای صنفی ناامن و بدون کپسول آتش نشانی صادر شد.


به گفته وی نظارت و کنترل بر عملکرد میادین میوه و تره‌بار، تعطیلی 14 واحد کارگاه مزاحم، ساماندهی دستفروشان و ... از دیگر اقدامات در سال جاری می‌باشد.


شهردار منطقه 10 تهران با تاکید بر ثبت شکایات مردمی از مشاغل مزاحم از طریق تماس با سامانه 137 خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش شهروندان کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات، مدارس و مساجد به همراه توزیع بروشور و کتابچه برگزار می‌شود همچنین راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار و آموزش چهره به چهره متصدیان از دیگر اقدامات برای جلب مشارکت‌های مردمی می‌باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته