دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1396 - 09:56
سخنگوی ناجا عنوان کرد:

اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت‌های احتمالی درمناطق زلزله‌زده/ اعزام چهار تیم سگ‌های زنده‌یاب

سخنگوی نیروی انتظامی با تاکید بر اراده جدی ناجا برای تامین امنیت و کمک به مناطق زلزله زده کرمانشاه؛ اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت‌های احتمالی با استقرار چندین تیم پلیس آگاهی و پیشگیری و اعزام 4 تیم سگ‌های زنده یاب به این مناطق را از اقدامات پلیس به این استان برشمرد.
کد خبر : 231628

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به حادثه زلزله استان کرمانشاه، اظهار کرد: ضمن ابراز همدردی مجدد با بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار به عرض عزیزانم برسانم که در همان ساعات اولیه پلیس استان با بسیج نیروها و تجمیع امکانات در محل حادثه حاضر شدند و با ارسال کمک و ارائه خدمات امنیتی و انتظامی و ترافیکی به آسیب دیدگان یاری رساندند.


سخنگوی ناجا با بیان اینکه همزمان با دستور فرمانده ناجا، دو گردان از تیم یگان‌های تخصصی ناجا به همراه چند فروند بالگرد با تجهیزات و امکانات کامل به محل اعزام شدند، گفت: در حال حاضر اجرای طرح مهار کنترل و پیشگیری از سرقت‌های احتمالی با استقرار چندین تیم پلیس آگاهی و پیشگیری در حال انجام است؛ اعزام 500 نفر از کارکنان پلیس در رده‌های تخصصی و ویژه و همچنین استقرار تجهیزات خودرویی امداد و نجات در محل حادثه انجام شده است.


وی افزود: یگان‌های ویژه در شهرستان سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین استقرار پیدا کردند و نیروهای کمکی از استان‌های معین همدان، کردستان و لرستان به محل حادثه اعزام شدند.


منتظرالمهدی با بیان اینکه پنج تیم تخصصی تشخیص هویت برای شناسایی احتمالی اجسداد مجهول الهویه در محل حادثه حاضر هستند، خاطرنشان کرد: 20 تیم گشت پلیس راهور در سرپل ذهاب و 30 تیم جاده‌ای در پلیس راه‌های مرزی کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب در حال انجام ماموریت هستند؛ اعزام 4 تیم سگ‌های زنده یاب نیز از اقداماتی است که در حال اجرا است.


سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: دقایقی پیش فرمانده انتظامی وارد استان کرمانشاه شد و در حال عزیمت به منطقه حادثه دیده هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته