دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1396 - 09:24
آنا خبر می‌دهد:

پتو، چادر و لباس گرم نیاز جدی و فوری مردم حادثه‌دیده سرپل‌ذهاب

علی‌رغم کمک‌ها و امدادرسانی‌های نهادهای مختلف به آسیب‌دیدگان و جاماندگان زلزله اما هنوز نیاز مردم به پتو، چادر و لباس گرم به دلیل خرابی منازل و سرمای زیاد به شدت احساس می‌شود.
کد خبر : 231610

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری آنا از سرپل ذهاب در حال حاضر علی‌رغم کمک‌ها و امدادرسانی‌های نهادهای مختلف به آسیب‌دیدگان و جاماندگان زلزله اما هنوز نیاز مردم به پتو، چادر و لباس گرم به دلیل خرابی منازل و سرمای زیاد به شدت احساس می‌شود.


متاسفانه عدم توزیع مناسب کمک‌ها باعث شده است تا عده‌ زیادی هنوز به این اقلام دسترسی نداشته‌‌باشند.


توزیع این اقلام به یک امر حیاتی بدل گشته و ممکن است برای برخی از شهروندان از جمله افراد مسن و کودکان آسیب‌زا باشد. خوشبختانه کمک‌های غذایی به مقدار کافی در دسترس همه مردم قرار می‌گیرد اما به دلیل شرایط خاص جغرافیایی منطقه و برودت بیش از اندازه هوا در شهرهای زلزله زده و اطراف آن موضوع توزیع به موقع و درست اقلام مذکور نیازی جدی است.


یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات در این مناطق توزیع در محل این اقلام است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد. متاسفانه در حال حاضر این کمک‌ها فقط در میدان‌های اصلی شهر انجام می‌شود و به همین خاطر عده زیادی از دسترسی به آنها ناتوان هستند. همچنین حضور پزشک عمومی و روانشناسان برای گفت‌وگو با مردم به شدت احساس می‌شود به دلیل شوک شدید به مردم از حادثه 24 ساعت گذشته و تخریب منازل مسکونی و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از افراد موضوع حضور این افراد در سطح منطقه به خوبی حس می‌شود.


به مردم توصیه می‌شود که کمک‌های خود را به بازماندگان زلزله این مناطق به جاهایی بسپارند که از رسیدن آنها به دست مردم مطمئن باشند و به هیچ وجه به شماره حساب‌های جعلی که در فضای مجازی منتشر شده است توجه نکنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته