دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1396 - 08:47
بر اساس دستور رئیس سازمان‎ صورت گرفت

کمک‌رسانی سما کرمانشاه به مناطق زلزله‌زده

کمیته بحران مرکز سما کرمانشاه در دانشکده سما تشکیل شد.
کد خبر : 231609

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پیرو دستور دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و تاکید دکتر احمد زرهانی رئیس سازمان سما در گفت‌وگو با سیروس احمدی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما کرمانشاه مبنی بر لزوم امداد رسانی به مناطق زلزله زده، کمیته بحران مرکز سما کرمانشاه در تاریخ 22 آبان 1396 در دانشکده سما تشکیل شد.


پس از تاکید زرهانی به فوریت مهندس احمدی در مناطق زلزله زده حضور یافت و پس آن نیز ستاد بحران در سما کرمانشاه تشکیل و در این جلسه قرار شد 2000 بطری آب معدنی، 1000 قوطی کنسرو ماهی و لوبیا، 1000 قرص نان، 2000 عدد لیوان یک بار مصرف و 100کیلو خرما بین حادثه دیدگان توزیع شود.


جمعی از همکاران حوزه معاونت و دانشکده نیز به همراه بسیج کارمندی و بسیج دانشجویی برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده اعزام شدند.


دکتر نوذر قنبری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام ابوالفضل‌الله وردی مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان، سیروس احمدی دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان به همراه حجت‌الاسلام احمد زارعی معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر امرالله عظیمی مدیر روابط عمومی و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از مناطق زلزله زده و مکان آموزشکده سما بازدید و از نزدیک مشکلات زلزله زدگان را برای انجام یاری رسانی به موقع مورد بررسی قرار دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته