دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سبط‌احمدی، تهیه‌کننده در گفت‌وگو با آنا:

ساخت سریال ایرانی روی خلیج فارس/ «سامو بندری» با بازیگران بومی در بوشهر

تهیه‌کننده سریال «سامو بندری» گفت: حسن پورشیرازی بازیگر اصلی ما خواهد بود و کل لوکیشن در بوشهر و حدود 35 درصد از تصویربرداری ما نیز روی آب و روی لنج اتفاق می‌افتد.
کد خبر : 231545

به گزارش خبرنگار آنا، ابراهیم فروزش اولین سریال تلویزیونی خود را با عنوان «سامو بندری» قرار است بزودی کلید بزند؛ سریالی که طبق اعلام تهیه‌کننده آن حال و هوای بومی نیز دارد، آن هم مختص جنوب کشور.


چنان که این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با آنا توضیح داد: در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و طی چند روز آینده نیز این سریال را در لوکیشن‌های بوشهر کلید خواهیم زد.


علیرضا سبط احمدی با بیان اینکه شبکه پخش‌کننده این سریال فعلا مشخص نیست، افزود: «سامو بندری» را فعلا با حمایت مرکز سیمافیلم می‌سازیم. حسن پورشیرازی بازیگر اصلی سریال ما خواهد بود و در کنار وی برخی بازیگران و البته جمعی از بازیگران تئاتری بوشهر را خواهیم داشت.


سبط‌احمدی اشاره کرد: قصه خانوادگی است چنانکه حول محور کارکتر حسن پورشیرازی می‌چرخد و دنیای کنجکاو نوجوانی پسر این خانواده را روایت می‌کند. سریال قصه نوجوانانه‌ای دارد و سعی می‌کند تحولات او را برای مخاطب به شکل داستان قصه‌پسندی به تصویر بکشد.


وی درباره چگونگی ساخت این مجمموعه تلویزیونی تأکید داشت: کل لوکیشن در بوشهر و حدود 35 درصد از تصویربرداری ما نیز روی آب و روی لنج اتفاق می‌افتد. در کل کار آسانی نخواهیم داشت.


به گفته این تهیه‌کننده؛ «سامو بندری» سریالی است که باید زمان مناسبی را صرف ساختش کرد اما با توجه به آب و هوای شهر بوشهر، باید با برنامه جلو رفت.


سبط احمدی همچنین به آنا گفت: «سامو بندری» نوشته اصغر عبداللهی مشتمل بر 5 اپیزود 7 قسمتی است که نیمه اول آذر کلید می‌خورد. همین الان هم تیم صحنه، تولید و کارگردانی در منطقه بوشهر هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته