دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1396 - 16:25

تشکیل کمیته بحران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج/ کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده

با تشکیل جلسه فوق العاده هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اعضای کمیته بحران واحد و نخستین مصوبات آن برای کمک‌رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور به موقع اجرا درآمد.
کد خبر : 231509

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در پی صدور دستور ویژه دکتر رهبر، نشست هیأت رئیسه واحد سنندج برای تشکیل کمیته بحران واحد برگزار شد و با هماهنگی ستاد بحران استانداری کردستان نخستین مصوبات این کمیته برای کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور در قالب تشکیل تیم دانشجویان و اساتید داوطلب امدادگر گروه پرستاری و روانشناسی برای اعزام به منطقه، تیم مشاوران عمرانی برای ارزیابی میزان آسیبهای وارده به ابنیه شهرهای سنندج و سایر شهرستانهای استان و ارایه اطلاعات لازم تخصصی برای بازسازی و ترمیم خرابیها و تیم تخصصی از اعضای هیأت علمی گروه های آموزشی فیزیک، عمران و زمین شناسی برای همکاری با رسانه ملی و صدا و سیمای شبکه استانی برای اطلاع رسانی درست به مردم برای کاستن از آسیبهای وارده در اثر زلزله صورت گرفت.


همچنین محلی در سایت مرکزی دانشگاه برای ثبت نام از داوطلبان با رده بندی تخصصی بر اساس مهارتهای آنان برای معرفی به ستاد بحران استان و مراکز امدادی هلال احمر و تجمیع کمکهای مردمی دانشجویان، استادان و کارکنان با همکاری و اقدام بسیجیان واحد سنندج مشخص و آغاز به کار کرد.


از سوی دیگر با اختصاص اعتبار لازم در معاونت اداری و مالی برای تهیه خرما و آب آشامیدنی برای گسیل به واحد کرمانشاه برای انتقال آن به مناطق آسیب دیده اقدام شد.


همچنین قرار شد تا تشکیل جلسه دوم کمیته، نیازهای ستاد بحران استان برای اتخاذ تصمیمات امدادی واحد سنندج استعلام و نسبت به تأمین موارد مقدور اقدام سریع به عمل آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته