دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آبان 1396 - 16:06
معاون عمرانی استاندار کرمانشاه:

1200 تخت بیمارستانی در تهران و کرج برای مجروحان زلزله‌زده خالی شد

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 تخت در تهران و کرج برای مجروحان زلزله‌زده خالی شده است و 13 هلی کوپتر هوانیروز هم به طور مرتب در حال رفت و آمد است.
کد خبر : 231476

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از شهرنوشت، مجتبی نیک‌کردار، ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری تهران نسبت به اعزام امکانات به مناطق زلزله‌زده، گفت: بلافاصله بعد از اعلام نیاز شهرداری تهران وسایل مورد نیاز را ارسال کرد و حتی امکانات اضافی از حیث وسایل آتش‌نشانی و امداد و نجات را نیز به منطقه فرستاد.


وی با بیان اینکه تریلی‌های غذای آماده، آب بسته بندی شده و پتو که از جانب شهرداری تهران به منطقه ارسال شد، افزود: سرعت عمل شهرداری تهران جای تشکر دارد و ما محموله‌های ارسال شده را به هلال احمر دادیم تا بنا به صلاح‌ دید خود در میان مناطق حادثه دیده توزیع کنند.


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با اشاره به ارسال و نصب چشمه‌های سرویس‌های بهداشتی که از سوی شهرداری تهران به منطقه سرپل ذهاب ارسال شده است، عنوان کرد: از همت شهرداری تهران، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم، چراکه تمامی این ارگان‌ها پای کار آمدند.


نیک‌کردار با بیان اینکه سپاه چند فروند هواپیما به انتقال بیماران اختصاص داده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک هزار و 200 تخت در تهران و کرج برای مجروحان زلزله‌زده خالی شده است و 13 هلی کوپتر هوانیروز هم به طور مرتب در حال رفت و آمد است.


وی آخرین آمار جانباختگان زلزله را 340 نفر اعلام کرد و گفت: بیش از سه هزار و 500 نفر بر اثر این حادثه مجروح شدند و هرچه پیش می رویم همچنان به تعداد این افراد اضافه می‌شود.


معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم تا آخر امشب یا فردا کار امداد و نجات را خاتمه دهیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته